RSS

De ce te iubesc ?!

23 Iul

De ce? Pentru ca mi-e dor de tine in fiecare zi.Pentru ca ma uit la nori si imi amintesc de zambetul tau.Pentru ca ma trezesti la realitate atunci cand visez prea mult.Pentru tandretea din vocea ta atunci cand imi spui sa am grija de mine.Pentru ca sunt fericita.Pentru ca ar trebui sa ma opresc, dar nu mai pot.Pentru ca te iubesc.Pentru ca esti singura persoana care imi sculta toate nebuniile pe care mintea mea la debiteaza.Pentru ca ma pui pe mine pe primul loc in orice imprejurime.Pentru ca te straduiesti sa faci bine anumite lucruri doar ca sa ma vezi pe mine fericita.Pentrru ca TU esti clipa mea.Esti motivul pentru care zambesc si pentru care imi doresc ca ziua de maine sa vina mai repede.

Nu iti cer un sarut ca sa prind viata, iti cer un gand ca sa te pot insoti pretutindeni.

“Iubirea este cea mai inalta fericire la care poate ajunge omul, caci numai prin ea cunoaste ca el e mai mult decat el insusi, ca e una cu totul.” – Rabindranath Tagore

 

Etichete: , , , , , , , ,

One response to “De ce te iubesc ?!

  1. Alex

    23 iulie 2010 at 17:31

    Si eu te iubesc…n`am nevoie de motive..stiu ca asa trebuie sa fie..noi 2…imi doresc sa te am langa mine..nu o zi, nu o luna, nu o viata, ci 10 vieti…te ador! :*

     

Lasă un răspuns

 
