RSS

… pentru un par sanatos


Tunsul

Tundeti varfurile parului de cate ori este nevoie. Scopul este indepartarea varfurilor despicate, care altfel vor inainta pe lungimea parului facand din ce in ce mai mult rau. Daca aveti un par sanatos nu este nevoie sa tundeti varfurile lunar, asa cum se recomanda. Daca doriti sa va mentineti parul la un anumit nivel, tunsul varfurilor lunar este cea mai buna solutie, pentru ca un par sanatos oricum creste repede.

Samponatul

Pe cand unele lucrari cu privire la ingrijitul parului recomanda samponatul parului o data pe saptamana, majoritatea oamenilor isi samponeaza parul o data la doua zile, fara a observa insa o deteriorare a parului. Regula de baza insa este urmatoarea: parul trebuie spalat destul de des cat sa se mentina scalpul curat, insa fara a exagera. Incepeti spalatul pe cap prin udarea parului si scalpului. Astfel se vor deschide porii si samponul va fi distribuit mai bine.

Folositi o cantitate mica de sampon si intindeti-l pe par pana obtineti o spuma, apoi masati usor. Masajul trebuie facut cu degetele ci nu cu unghiile. Clatiti bine pentru a indeparta samponul si impuritatile, altfel parul va ramane tern si cleios. Clatitul parului trebuie sa se incheie cu un jet de apa rece pentru a inchide porii. Aplicarea unei cantitati mai mari de sapon se poate face in cazuri exceptionale cand parul este foarte murdar.

Evitati sa pieptanati sau sa periati parul ud, pentru ca este delicat si se poate rupe foarte usor. De asemeni, este bine sa evitati uscatoarele de par sau alte produse de styling care folosesc caldura. Parul trebuie tamponat usor cu un prosop si lasat sa se usuce la temperatura camerei. Abia dupa ce s-a uscat poate fi pieptanat sau periat.

Nutritia

Nutritia este baza petru o buna sanatate a intregului organism, inclusiv parul. Desi tratamentele pentru par pot doar minimiza degradarea lui, facandu-l mai stralucitor, mai puternic, sau dandu-i o culoare mai intensa, numai o alimentatie corespunzatoare poate stimula cresterea sanatoasa a parului.

Substante nutritive de orice fel ajuta la mentinerea unui par sanatos, insa sprijinul principal il reprezinta proteinele. (parul contine 97% proteine si 3% minerale). Surse importante de proteine sunt ouale, fasolea, drojdia, alunele, produsele lactate. Drojdia de bere este si o importanta sursa de vitamina B, care ajuta in sinteza proteinelor. Pe de alta parte, zaharul distruge vitamina B. In cazul unui par cu probleme trebuie sa ne gandim si la deficientele nutritionale. De exemplu, un par subtire si uscat arata ca in organism exista carente de acizi grasi nesaturati, in timp ce matreata atrage atentia asupra unei lipse de vitamina A.

In general, o alimentatie bine echilibrata – continand o mare cantitate de fructe proaspete si legume, cereale si cantitati suficiente de proteine – este baza unui par sanatos si plin de vitalitate. Aerul curat, exercitiile fizice, odihna si alte obiceiuri de mentinere a sanatatii organismului sunt benefice, in acelasi timp si pentru par. Stresul, de exemplu, mai ales resimtit pe perioade lungi de timp, duce la deteriorarea parului.

 

Etichete: , , , , , , , ,

Recomand : Legenda lui Hercule


http://www.cinemagia.ro/trailer/the-legend-of-hercules-legenda-lui-hercule-9322/

 
Lasă un comentariu

Posted by pe 1 februarie 2014 in • Film / Documentar

 

Etichete: , , , ,

10 ALIMENTE CARE CURATA VENELE SI ARTERELE


Alimentele sunt o combinatie de vitamine, minerale, fibre si substante chimice care pot afecta sanatatea dumneavoastra atat pozitiv cat si negativ.

USTUROI
Usturoiul a fost folosit ca medicament in Egipt inca de pe vremea construirii piramidelor conform University of Maryland Medical Center.
Usturoiul este bogat in antioxidanti care lupta impotriva radicalilor liberi si ajuta la scaderea nivelului de lipoproteine cu densitate joasa sau LDL.

S-a dovedit a creste nivelul colesterolului bun, lipoproteine cu densitate mare, si ajuta la reducerea tensiunii arteriale.

OVAZ
Fibrele de ovaz sunt sarace in carbohidrati si pot absorbi pana la de sapte ori greutatea lor in apa.
Intr-o cercetare publicata de catre o echipa de la Tufts University, rezultatele arata ca acest aliment simplu reduce, de asemenea, capacitatea colesterolului de a se lipi de peretii arterelor si previne ateroscleroza, reducand astfel riscul bolilor de inima.

SUC DE RODIE
Cercetatorii din Napoli- Italia și Los Angeles- California, au constatat ca nivelurile de antioxidante din sucul de rodie a fost mai mare decat in alte sucuri naturale, inclusiv afine, afine si portocale, conform unui studiu publicat in anul 2005 in „Proceedings of the National Academy of Sciences”

Dupa testarea sucului pe soareci, au descoperit ca acesta a combatut rigidizarea arterelor numit ateroscleroza.

MERE
Merele sunt bogate in pectina, o fibra care, conform lui Liz Applegate, Ph.D., membru al facultatii si director de nutritie sport de la Universitatea din California Davis, au legatura cu colesterolul.
Merele contin, de asemenea, flavonoide, care, conform lui Liz Applegate, pot ajuta la reducerea riscului de boli de inima cu 50 la suta, atunci cand sunt consumate în mod regulat.

PESTE GRAS
Pestele gras contine acizi grasi omega-3, de care corpul are nevoie pentru o functionare optima, dar care, de asemenea, poate ajuta la desfundarea arterelor, potrivit Natural News.
Peste gras sunt somon, macrou, ton, pastrav, hering și sardine.

NUCILE
Nucile sunt, de asemenea, bogate in grasimi mononesaturate si acizi grasi omega-3, potrivit Natural News.
Alune, migdale, nuci pecan, arahide etc

ULEI DE MASLINE
Folosind ulei de masline virgin presat la rece poate reduce riscul bolilor de inima, potrivit SixWise.com, un buletin informativ care include informatii de la experti si specialisti din SUA.
Uleiul de masline contine grasimi mononesaturate care ajuta la combaterea formarii placilor pe peretii arterelor.

AVOCADO
Avocado este bogat in grasimi mononesaturate, care reduc riscul de ateroscleroza si acumulare de placi in artere.

ROSII
Sunt bogate in licopen, un antioxidant care ajuta la scaderea colesterolului rau, conform SixWise.com si reduce riscul acumularii placilor bacteriene în artere

SPANAC
Aceasta leguma cu frunze verzi este bogata în vitaminele A si C. Impreuna, aceste vitamine reduc riscul de ateroscleroza.

 
 

Golden leaves ….


What’s left to say when every words been spoken?
What’s left to see when our eyes won’t open?
What’s left to do when we’ve lost all hope and..
What’s left to broke when our heart’s are broken?

…..

 
Lasă un comentariu

Posted by pe 16 iulie 2013 in • Music.

 

Etichete: , ,

I’m back …

I’m back …

M-am intors!

N-am mai scris de ceva vreme….facultatea m-a „tinut departe” de blog pentru ca s-a gatat inca o perioada frumoasa din viata mea. 4 ani parca au zburat,nici macar nu i-am simtit,… si stiu ca o sa-mi fie dor,de tot,de colegi,de orele plictisitoare de curs,de profesori,de petreceri,nopti pierdute in sala de lectura,de….tot! Ca orice,totul se termina,mai devreme sau mai tarziu… acum insa,am ajuns la maturitate,am facut un prim pas in cariera mea,si in viata mea de acum incolo… am trei litere de „dus” in spate pentru tot restul vietii…. ING,de acum…sunt oficial, ING.  Cristina Olariu🙂

603779_470394642994110_309024323_n

 
 

Etichete: , , , ,


Viața ne învață pe toți să fim acrobați.
Sărim peste lucruri importante cu atâta ușurință.
Ne balansăm între o decizie și alta.
Pășim desculți pe cărbuni încinși sau pe așchii de gheață.
Traversăm fiecare zi pe o frânghie întinsă și ne străduim să ne menținem echilibrul.
Facem asta nu în singurătate ci în fața a zeci, sute, mii de oameni. Sunt oameni care ne apreciază și ne aplaudă frenetic, oameni care ne privesc cu indiferență, oameni care ne iubesc și ne ridică după fiecare eșec încurajându-ne să mergem mai departe, oameni care ne urăsc pentru succesul nostru, oameni care ne pun piedici la tot pasul.
Cei mai buni acrobați sunt aceia care părăsesc spectacolul abia după ce se lasă cortina.

 
3 comentarii

Posted by pe 24 februarie 2013 in ● Live & Learn ●

 

Apa.


Ce trebuie să știți despre efectele consumului de apă asupra corpului uman

Daca bei apa la ora fixată, se mărește la maximum efectul ei in corpul tău.
Doua pahare de apa dupa ce te trezesti, ajuta la activarea organelor interne.
Un pahar de apa cu 30 de minute inainte de a manca, ajuta la digestie.
Un pahar de apa inainte de a face baie, ajuta la scaderea presiunii sangvine.
Un pahar de apa inainte de a te duce la culcare, evita apoplexia si atacurile cardiace.
Un pahar de apa inainte de a face sex, ajuta la relaxarea organului feminin.
Două pahare de apa inainte de a bea cinci de bauturi alcoolice, ajuta la ficat.

 
3 comentarii

Posted by pe 22 ianuarie 2013 in ● Live & Learn ●

 

Etichete: , , ,

 
%d blogeri au apreciat asta: