RSS

Mi-e dor …

06 Iun

untitled Mi-e dor sa vorbim dar si sa tacem impreuna…
Mi-e dor sa scot limba la tine si sa te enervez…
Mi-e dor sa sa-ti povestesc ce nebunii am mai facut …
Mi-e dor de infinitul tau…
Mi-e dor sa radem impreuna…
Mi-e dor sa ma asculti si sa te ascult…
Mi-e dor sa spunem bancuri tarziu in noapte …
Mi-e dor de clipirea ochiilor tai…
Mi-e dor sa-mi spui ca vorbesc prea mult si eu sa ma supar si apoi sa ma implori sa mai vorbesc…
Mi-e dor de timpul care curgea altfel decat curge azi…
Mi-e dor de noi…
Mi-e cumplit de dor…

Si nu tristete,doar doruri!
 

Lasă un răspuns

 
