RSS

5 Luni … !

18 Iun

Cum poate un om să mă facă să zbor?…
Cum poate un om să mă facă să-l doresc mai mult decât doresc apa pe caniculă ?
DSC02931Cum poate un om să mă facă să visez?
Cum poate cineva să mă facă să-mi placă tot ce e al lui?…
Cum poate cineva să mă facă să-i iubesc pană şi respiraţia??
Cum poate un om să mă facă să mă simt bine chiar şi atunci când sunt jos?

UITE AŞA !!!

5 luni …

Îţi mulţumesc că exişti în toate clipele vieţii mele şi mi le umpli de lumină,de fericire … îţi multumesc pentru că existând tu … exist şi eu!


Te păstrez în inimă … într-un colţ de suflet !

Te iubesc,viaţa mea ! :X:X:X

 

Etichete: , , , , ,

2 responses to “5 Luni … !

  1. Alexxxuu

    18 Iunie 2009 at 15:50

    Te iubesc :X:X!

     
  2. anonim

    12 Iulie 2009 at 16:45

    E frumos knd iubesti :X si mai ales knd si persoana iubita te iubeste !

    Multe luni inainte🙂

     

Lasă un răspuns

 
