RSS

SweeT MemoRies …

19 Iun

[: Sisi meu :]:[ :X ]: :*:*
[: Sisi meu :]:[ :X ]: te iubesc sisi
[: Sisi meu :]:[ :X ]: maxim
meeee: bla bla
meeee: :d
[: Sisi meu :]:[ :X ]: infinit + 1
[: Sisi meu :]:[ :X ]: :X
meeee: infinit + 2
meeee: :>
[: Sisi meu :]:[ :X ]: infinit n+1
[: Sisi meu :]:[ :X ]: 😀
[: Sisi meu :]:[ :X ]: :>
meeee: infinit + n+n
meeee: :d
meeee: hai k deja da p’afara desteptaciunea din noi
meeee: :))
[: Sisi meu :]:[ :X ]: =))
[: Sisi meu :]:[ :X ]: liminta de la n care tinde la infinit
[: Sisi meu :]:[ :X ]: :>
meeee: ar tb sa mergem la olimpiada ba sisi
meeee: :))
meeee: ei pe muma`ta..ca eu nu le mai tin minte
meeee: :))
[: Sisi meu :]:[ :X ]: =))
[: Sisi meu :]:[ :X ]: te-am facut
[: Sisi meu :]:[ :X ]: :>
meeee: /:)
meeee: relax
meeee: ca acu` imi pun neuronu` la contributie
[: Sisi meu :]:[ :X ]: take it easy
meeee: si te fac fleoshc
meeee: :d
[: Sisi meu :]:[ :X ]: da da
[: Sisi meu :]:[ :X ]: =))

______________________________________________________________________________________

crisstina_daniela (8:53:42 PM): ce pazesti bai?
deliutzaaa (8:54:07 PM): biscuitii ..sa nu ii atace fratemiu
deliutzaaa (8:54:09 PM): :)))
crisstina_daniela (8:54:18 PM): =)))))))))))))))))))
crisstina_daniela (8:54:19 PM): =)))))))))))))))))))
crisstina_daniela (8:54:19 PM): =)))))))))))))))))))
deliutzaaa (8:54:41 PM): shhht
deliutzaaa (8:54:42 PM): :d
crisstina_daniela (8:54:46 PM): =))
crisstina_daniela (8:54:47 PM): te zic
crisstina_daniela (8:54:58 PM): aaaa….j eu knd ti-am spus k manci mult
crisstina_daniela (8:55:04 PM): u nu … betmen betmen :-„
deliutzaaa (8:55:09 PM): nu baaa
deliutzaaa (8:55:11 PM): ca acu nu manc
deliutzaaa (8:55:16 PM): dar fratemiu se baga peste tot
deliutzaaa (8:55:17 PM): :))
crisstina_daniela (8:55:48 PM): da
crisstina_daniela (8:55:53 PM): nu te da ranita aqm
crisstina_daniela (8:55:55 PM): 8-|
deliutzaaa (8:56:20 PM): da bai bezmetico
deliutzaaa (8:56:23 PM): :d

Câteva dintre cele mai „nebune” discuţii avute cu sisi meu :X !

I miss so much those times .. 😦

[ • Şi oricât aş încerca , nu te voi putea uita … te păstrez în inimă , într-un colţ de suflet ! • ]
 

Etichete: ,

2 răspunsuri la „SweeT MemoRies …

  1. Delia

    20 Iunie 2009 at 23:28

    I love you.Always have,always will.

     
  2. Amal

    23 Septembrie 2009 at 10:00

    what does this mean?

     

Lasă un răspuns

 
