RSS

GaTaaaa !!

06 Iul

Gata..am terminat oficial liceul…am dat bacul..si am trecut prin emotiile pe care orice tanar trebuie sa le simta in acele momente….zarva mare in curtea liceului..dimineata (pentru unii poate prea dimineata) ..carti,caiete .. fituici..o ultima recapitulare,chiar daca una in zadar,iar apoi intrarea in clase..

Iti cauti banca linistit..te uiti in jur si incepi sa socializezi..doar doar noul „prieten” din fata ta sau din spate te va considera de treaba si in timpul examenului va fi dornic sa iti trimita o ciorna pe sub mana….3 ore de stres ( sau poate mai mult , depinde la ce ora primesti subiectele )  si apoi…fuga acasa pentru a te pregati pentru examenul de maine…picture 01212

Sincer mi s-a parut interesanta aceasta experienta numita BAC…are multe dezavantaje,pentru ca la un moment dat te face sa realizezi ca notele finale nu oglindesc exact cunostintele elevilor…..apoi dupa doua saptamani in care refuzi sa iesi la suc cu prietenii…faci un penultim drum spre scoala sa aflii rezultatele..nu atat ale tale cat ale celorlalti..cat o fi luat X sau Y..dar Z ?! ….apoi pleci fericita , asta in cazul meu 😀 , spre casa si usurata ca poti sa iti continui oarecum viata.

Pentru mine bacul asta m-a tinut un pic pe loc….insa si cand mi-a dat drumu’…si cand da drumu celorlalti te propulseaza mult mai departe decat ai fi crezut…..si uite asa….am trecut noi si de Bac-ul asta….

Gata examen de bacalaureat, gata perle de la Bac, gata rezultate la Bac 2009. Urmeaza inscrieri la facultati.

Sper sa treaca cu bine si asta ! 😀

 

Etichete: , ,

Un răspuns la „GaTaaaa !!

  1. Mimii

    7 Iulie 2009 at 22:42

    Deci la faza cu ‘prietenul’ din fatza ta…:)) ft tare:)) nu ti-am dat pace nici la Capacitate nici la Bac, sac sac:))):)):* Pacat ca in timpul liceului cineva m-a facut sa-mi schimb parerea despre tine…dar Bac-ul a rezolvat-o;) Esti tare!:*>:D<

     

Lasă un răspuns

 
