RSS

NU DA LA POLI !!

13 Iul

Nu cred că  mai sunt foarte multe de zis … din versuri se înţelege foarte bine cam tot … :)) . Aşa sună vitorul meu  : studentă a ” Universităţii Politehnica din Timişoara”  … pentru alţii , „mai mici” , poate că pare uşor … într-adevăr , şi pentru mine era „floare la ureche”  , dar acum , când mă apropii cu paşi repezi spre admitere si spre o nouă „casă” , lucrurile se cam complică.

Toata lumea când aude de POLI parcă aude de „Bau-Bau” , oare de ce ? La întrebarea asta nu am găsit nici eu răspuns ;)) ..

Şi ca să fie toate „bune” , aseara târziu , am dat peste niste comentari lasate de studenţi ai Politehnicii din toata ţara , nu numai din Timişoara , printre care un „frate mai mare ” spunea că la Poli „intră cine vrea , iese cine poate!” .. So ?

Ehhhh … sper ca toate să treaca şi să fie bine şi  sa fiu mandră că sunt unul din sutele de studenţi ai Politehnicii Din Timişoara .

Aşa că , fraţilor , ne vedem la Poli !

 
2 comentarii

Scris de pe 13 Iulie 2009 în • UPT.

 

Etichete: , , ,

2 răspunsuri la „NU DA LA POLI !!

  1. Alecs

    1 Iunie 2010 at 21:46

    Interesant!Ar fi bine sa avertizam cat mai multi sa nu dea la Politehnica :)).
    Sunt student in anul 2 al Universitatii Politehnica din Bucuresti la Facultatea de Inginerie aerospatiala si crede-ma ca mi-au ajuns peste cate am dat aici.Uneori ma gandesc ce frumos ar fi fost daca eram la alta facultate(evident mult mai usoara) ca sa pot avea mai mult timp liber.Cert este ca nicio universitate din Bucuresti nu ofera camin in complexul Regie, care dupa parerea mea este cel mai tare complex din tara, fiind totodata si cel mai mare.

     
    • olariu cristina

      1 Iunie 2010 at 21:54

      Exact. De multe ori m-am gandit si eu de ce nu am putut alege o alta facultate , care sa nu aiba profil tehnic , sa nu am cursuri pana la 8 seara si orar asa de incarcat. Altii de la alte universitati gen Universitatea de Vest la noi lenevesc toata ziua , nu tu seminarii , lucrari la seminar , laboratoare si lucrari la laboratoare , ceea ce pe noi pur si simplu ne omoara. Pot sa spun ca am invatat si in liceu, dar cat am ajuns sa invat intr-un an de facultate nu am invatat in ceilalti 12 ani de scoala .
      Facultatea la care esti tu pare interesanta 🙂
      Eu sunt la Inginerie Geodezica (Masuratori terestre si cadastru) , si chiar pot sa spun ca este greu , dar poate ca peste cei 4 ani imi voi schimba parerea despre Politehnica , desi este foarte putin probabil 🙂 .. nu indrum pe nimeni sa vina aici , desi ii universitate care iti ofera multe posibilitati.

       

Lasă un răspuns

 
