RSS

Missing …

19 Aug

[ A memory lasts forever and never does it die . True friends stay together and never say goodbye! ]

Ai simtit vreodata ca ti-e asa de dor de cineva incat ai fi in stare sa il scoti din vise pentru a-l imbratisa?Te-a durut vreodata intreg corpul deoarece nu mai suporta dorul de o anumita persoana ?

Eu am simtit … si simt in continuare o durere imensa … o durere de dor … Mi-e un dor nebun de EA , de sisi meu , sora pe care mi-am dorit-o din totdeauna …
Mi-e dor … si doare 😐 .

De ce ea?
Pentru ca :love her :X sisi :X
Ea e cea care ma face sa zambesc atunci cand sufletul imi plange .
Ea e cea cu care imi impartasesc gandurile, ideile si sentimentele .
Ea e cea care ma asculta atunci cand am nevoie sa fiu auzita .
Ea e cea care imi suporta toate iesirile…
Ea e cea care ma asculta si la 3 dimineatza , si la cursuri , si in drum spre  Bacau/Bucuresti , oricand neconditionat!
Ea e cea cu care imi pierd noptile pe mess si ne apuca rasaritul :))) .
Ea ma completeaza …
Ea e jumatatea care mi-a lipsit mereu… 😐 .
Ea e … parte din mine … parte din inima mea..[ 😡 ]

… sisi meu [ 😡 ]

~ [ 1 suflet in 2 trupuri = noi 2 ]~

Unii se lauda ca au de toate … eu ma laud numai cu tine sisi …

[ Peste orice problema in doi se trece mai usor. Orice baraj il voi sparge oricat mi-ar fi de greu, caci inima ta vorbeste acum din pieptul meu 😡 ]

Love u zapacita mea!!!

Dintre toti prietenii pe care ii am, tu esti singura care a dovedit a fi intr-adevar un PRIETEN adevarat… restul mai degraba i-as considera amici.
TU ai fost langa mine atunci cand am avut nevoie … nu m-ai dezamagit niciodata, asa cum o fac altii :-j
TU ai stiut sa ma strangi in brate atunci cand plangeam , doar TU ai stiut sa te bucuri de fericirea mea. Nu voi uita niciodata asta !

We grew up together in the last 2 years, since we know each other.I miss you most when i lay awake at night and think of all the wonderful times we spent with each other.

We don’t remember days, we remember moments.

[ sisi ]

[ P.S : Vreau sa iti multumesc pentru zilele in care mi-ai fost alaturi si pentru ca m-ai inteles de fiecare data si pentru tot ceea ce ai facut pentru mine.As mai vrea sa iti mutumesc pentru ca esti o prietena adevarata si imi pare rau pentru orice neintelegere avuta. Iti multumesc pentru ca esti tu si pentru ca ai fost si esti mereu alaturi de mine! >:D< ]

 

11 responses to “Missing …

  1. delia

    23 August 2009 at 02:35

    … because it is meant to be this way 🙂

    Love u. Always have. Always will.

    PS : macar de puneai alta poza :)) de ex, aia ce e prima acum la mine pe hi5 ;;) :))

     
  2. cristina

    23 August 2009 at 10:33

    ne [-x 😛
    mie asta imi place :X maxim !

     
  3. delia

    23 August 2009 at 17:32

    sisisisisisi 😡

     
  4. cristina

    23 August 2009 at 17:42

    da sisilik :X

     
  5. delia

    24 August 2009 at 11:30

    sisiliciiii…ce faci? 😀

     
  6. cristina

    24 August 2009 at 19:45

    dorm :)))

     
  7. delia

    25 August 2009 at 20:15

    ” Ea e cea care ma asculta si la 3 dimineatza , si la cursuri , si in drum spre Bacau/Bucuresti , oricand neconditionat! ”

    ba sisi, vezi ca ai copiat gresit :))
    cand esti tu in drum spre Bc/Buc? :))

     
  8. delia

    25 August 2009 at 20:16

    ba sisisis..cum ai facut sa apara poza aia in dreapta? cu tine si dop…
    vreau si eu 😀

     
  9. delia

    25 August 2009 at 22:17

    ha sisi ? ha??

     
  10. addicted

    11 Aprilie 2010 at 21:15

    Uite-o maaa si p-aia mica, frumoasa, ametita, nebunatica.. uite-o pe yahooooooooooo!!! 🙂

     
  11. olariu cristina

    11 Aprilie 2010 at 21:52

    :)))

     

Lasă un răspuns

 
