RSS

Pentru tine !

01 Sep

Scriu pentru tine , pentru cea care ma mangaie pe crestet. Scriu pentru cea ce-mi sterge lacrima, ma imbarbateaza, ma sustine, ma suna, nu are liniste din cauza mea, ma critica, ma lauda, ma cearta, ma injura, ma alunga si ma cheama. Scriu pentru cea care ma saruta si ma bate, ma apara si ma ataca, ma plimba si ma strange-n brate, ma enerveaza, ma bucura, ma socheaza, ma trezeste, ma amuza, ma calmeaza, ma streseaza, ma omoara, ma invie, ma sperie, ma face sa ma simt in siguranta, ma invata, ma prosteste, se joaca, se alinta, ma face sa ma simt copil, mama si chiar sora. Pentru ea, cea care ma sufoca, ma ridica cand sunt jos, ma seaca de puteri, imi reda pofta de viata, ma iubeste, ma adora, ma uraste, ma cauta, ma ocroteste, ma creste, ma asculta!

Scriu pentru tine prietene, atragandu-ti atentia ca a avea un prieten nu e numai lapte si miere. Eu am invatat asta de multa vreme si nu am alte asteptari decat sa pot trai si impartasi aceste sentimente cu cineva, cu un PRIETEN ce ma poate accepta la fel cum il accept si eu cu toate relele si minunatiile pe care le detine fiinta sa. picture 043Vreau sa iti multumesc pentru zilele in care mi-ai fost alaturi si pentru ca m-ai inteles de fiecare data si pentru tot ceea ce ai facut pentru mine.
As mai vrea sa iti mutumesc pentru ca esti o prietena adevarata si imi pare rau pentru orice neintelegere avuta.

Iti multumesc pentru ca esti tu si pentru ca ai fost si esti mereu alaturi de mine!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 1 Septembrie 2009 în • Friendship.

 

Lasă un răspuns

 
