RSS

Un gând târziu în noapte .

06 Sep

Ii noaptea tarziu … sau dimineata devreme … nici eu nu mai stiu , ( asta pentru ca este ora 05,25 am 😀 ) , stiu doar ca nu pot sa dorm de loc .. am ceva pe suflet (ce nu stiu nici eu) , dar care ma apasa din ce in ce mai tare. Poate sa fie o presimtire proasta ? Sau ceva de genu ? Nici macar asta nu stiu , nu stiu nimic .

Eeeh … bine ar fi de nu as mai stii nimic , sa nu imi aduc aminte de nimeni , sa fiu ca un nou-nascut .. fara griji ! Dar nu e asa .. nu sunt un nou-nascut,nici macar nu sunt un copil de cativa anisori  … sunt o studenta si la asta trebuie sa ma gandesc din ce in ce mai des : SUNT O STUDENTA !!!

Grea meserie :)) .  Niciodata nu am crezut ca va fii asa de greu . Ii greu pentru ca se apropie momentul in care trebuie sa plec la facultate si acum nu mai vreau , desi eu mi-am ales cu mana mea sa merg la facultate si mai ales domeniul . Parca „facultatea” nu ma lasa sa dorm . Gandul ca o sa plec , si nu o sa mai vad persoanele apropiate si dragi sufletului meu, nu ma lasa sa dorm !!!

Ce sa mai zic … astept sa vina o data momentu’ .. sa vad cat poate fii de greu , sa-l cunosc pe „Bau-Bau” , un „Bau-Bau” al Timisoarei :)) de care toata lumea se fereste dar na … eu ca sa fiu mai „smechera” ( sa zic asa ) , l-am ales :)).

Asta este tot 😀 . Acum o sa incerc  sa adorm pentru ca  ce va fi , va fi … asta numai Doamne Doamne stie :).

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 6 Septembrie 2009 în ● Live & Learn ●

 

Lasă un răspuns

 
