RSS

● Cand iubeşti trăieşti, în rest … doar exişti.

07 Sep

Inca imi amintesc , cu multa bucurie , ziua in care te-am cunoscut .. de atunci sunt fericita,cea mai fericita , si asta datorita tie , pentru ca numai tu stii sa ma alinti cu cele mai frumoase cuvinte , pentru ca numai tu esti alaturi de mine cand toti ceilalti ma lasa balta , pentru ca numai tu imi asculti toate nebuniile , pentru ca numai cu tine pot sa ma port ca un copil , pentru ca … pentru ca … Ar mai fi multe de spus , dar tu le stii pe toate . Pot sa spun ca sunt uimita si acum ca ai aparut exact cand nu ma asteptam si eram ocupata, ca sa zic asa, cu un altul ….care nu mai este pentru ca NOI ne-am dorit acest lucru.DSC035
Iti multumesc aici, pentru ca la telefon uit sa-ti spun. … ma pierd in vocea ta minunata pe care o simt cum ma invaluie, ma imbratiseaza si ma saruta … de aceea uit.
Imi doresc sa opresc timpul in loc , sa stau tot timpul cu tine si sa te fur acestei lumi ca sa te iau cu mine, sa te am, sa te posed, sa ma imbrac cu tine, cu dragostea ta nemarginita si infinita ca o limita care tinde la infinit.
Esti mai presus decat oricine, decat toti ceilalti .. esti superb si esti al meu, doar al meu!
Cand nu suntem impreuna se intampla de foarte multe ori pe zi sa ma gandesc la tine si sa imi doresc sa fiu cu tine … simt uneori ca sufletul meu se inalta si pleaca spre tine.
Mi-ai adus aminte cum eram mai demult, m-ai facut sa cred din nou in mine si pentru asta o sa-ti multumesc o eternitate si o vesnicie iubindu-te.
Stau si ma gandesc ca peste numai cateva zile o sa plec … o sa plec si inima mea ramane la tine …
Mi-e greu sa plec , desi trebuie , si sa te las aici . O sa-mi fie si mai greu sa te vad asa de rar dar eu cred , si sper , sa ramanem tot asa cum suntem acum si sper din tot sufletul ca distanta sa nu afecteze relatia noastra .

● Cand iubesti traiesti ,  in rest … doar existi !

TE IUBESC cum Dumnezeu ne iubeste pe fiecare dintre noi
TE IUBESC cum un copil isi iubeste parintele
TE IUBESC cum o mama isi iubeste pruncul care e lumina ochilor ei
TE IUBESC asa cum stiu eu, invaluindu-te si oferindu-ti toata dragostea mea…

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
