RSS

Arhive zilnice: 10 Septembrie 2009

Amintiri. ANI DE LICEU ! :(


06.09 16:29

Bogdan spune:

:*:*:*:*:*:*:*:* Multumesc pentru comment , „pafta” si tie :)) Sper sa ne vedem prin Tm. Vreau sa-ti multumesc pentru tot :* ai fost o colega speciala, am avut parte de clipe placute si mai putin placute alaturi de tine :)) ( si acum mai am urma pe mana si pe gat de la muscaturile tale :)) ) Multumesc ca mereu ai avut grija de caietele mele, mereu lucrai la aspectul lor fizic :)) daca-mi amintesc bine ultimul meu caiet de fizica a fost facut bucati de tine :)) si minunatele desene care decorau coperta erau coplesitoare :))

O sa-mi lipseasca si mess-ul pe foaie :)) doamne ce nebuni eram, dar cel mai mult o sa-mi lipseasca linistea anumitor ore in care BRUSC rasuna vocea ta :)) ( bine… NU rasuna… am putea spune ca tipai/urlai/te lamentai :)) )

Multumesc ca ai facut din mine un elev care a excelat in domeniul fizicii 😉 ( salutari domnului Raducu) Mereu ai fost un idol pentru mine, in tine se intalea tot ce eu apreciam mai mult:

  • o intrezaream pe Xena atunci cand te vedeam cum o pocnesti pe Alina
  • dantura ta perfecta a reusit sa-mi lase tatuaje permanente fara ca vreun dinte sa-ti ramana infipt la mine in gat sau mana sau cine stie in ce locuri am mai fost muscat, ca deja le pierdusem numaru la cate muscaturi am primit de la tine
  • admiram dieta ta atat de firava ,, cornuri, covrigi, napolitane, suc ,jeleuri, sugus, prajiturica prajiturelelor Magura :)) cateva pachete de la Frana ( aici nu te judec… doar si eu am supravietuit cu pachetele lu Vale :)) felicitari doamna Micu pentru minunatia de pachete pe care fiul dumneavoastra NU ajungea sa le manance 😉 )
  • nici clopotele de la biserica nu reuseau sa te intreaca cand venea vorba de sunet 😉 ai un TON special.. unu SUPARATOR de TARE :))
  • forta ta fizica era de invidiat atunci cand jucai lapte gros cu Dolama sau Lupsasca, incredibilul Hulk e mic copil
  • delicatetea palmelor tale care MULT PREA des ma pocneau.

Am admirat TOT la tine!

Multa „pafta” draga mea colega de banca :*, datorita tie am indragit liceul :*, esti un unicat, cireasa de pe tort, maslina din Martini, esti Cristina Olariu :* :* te pup :*:*:*:*:*:*:*::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

___________________________________________________________________________________________

[ Un comment care , poate , multora dintre voi o sa vi se para unul oarecare , unul banal , dar pentru mine nu este nici de cum un comment banal . Este un comment pe care l-am primit pe hi5 de la colegul meu de banca din liceu. Unul dintre cei mai intelegatori si cei mai buni colegi . Pur si simplu cand am citit acest comment nu am stiut cum sa reactionez : sa rad ( de nebuniile pe care le faceam ) sau sa plang ( ca au trecut 4 ani si ca pe zi ce trece mi-e dor tot mai tare de liceu )  ?   Asa ca le-am facut pe amandoua in acelasi timp , sa spun asa :)) , am si ras dar am si plans .. am plans pentru ca mi-e dor. Mi-e dor de colegi , de toti . Mi-e dor de profesori . Mi-e dor pana si de orele multe si plictisitoare de fizica. Pur si simplu … mi-e dor ! Mi-e dor … si doare ! ]

 
 

Etichete: ,

 
