RSS

Vei ramane mereu in sufletele noastre !!!

12 Sep

Inca un motociclist si-a pierdut viata intr-un accident tragic.Din pacate motociclistul era un amic de al meu . Un om de milioane . Nu o sa inteleg niciodata de ce Dumnezeu vrea sa ia de langa noi numai oamenii buni si dragi ? De ce ?
Nu imi vine sa cred nici acum ca Razvan ( Tzuky ) nu mai este printre noi. Era un baiat de milioane , era un prieten . Din putinul cat am ajuns eu sa-l cunosc era adevarat … era … caci s-a dus . Nu mai este aici , nu mai este cu noi … De ce ne-ai parasait asa devreme ? De ce tocmai tu ai plecat de langa noi ? De ce ? :((

Imi pare nespus de rau ca nu mai esti printre noi, Razvan , dar mereu vei avea un loc aparte in inimile si sufletele noastre .Ai grija de tine … si de noi. 😦

NU TE VOM UITA NICIODATA !

[ ATENTIE LA MOTOCICLISTI. VIATA ARE PRIORITATE !!! ]

 

Lasă un răspuns

 
