RSS

16 Sep

As fugi undeva.De nebuna.Sa nu stiu unde ajung si nici macar sa tin minte de unde am plecat.

Sa fiu eu,drumul si un vant caldut ce-mi mangaie fata…

Sa nu ma opreasca nimeni.Nici macar tu.Sa merg ore intregi , fredonand: “the day that you stop running is the day that you arrive”.Atat!

Si sa stau unde vreau.Pe nisip. Sa privesc un apus si sa plec.

Apoi sa ma opresc sa privesc rasaritul.Sa ascult cantecul pasarilor.Sa privesc spre cer. Sa ma imbat cu dorinte,placeri si fantezii.Sa nu-mi pese.

Sa nu am telefon , bani sau alte griji . Sa nu-mi pese !

Si cand ma intorc,sa nu-mi aduc aminte de nimic.Sa vreau sa plec din nou.Sa-l iau si  pe el cu mine si sa ne iubim.Cat vrem.

As pleca undeva…. oriunde!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 16 Septembrie 2009 în ● Live & Learn ●

 

Lasă un răspuns

 
