RSS

Dimineaţă … prea dimineaţă !

21 Sep

Buna dimineata :))

Este ora 06.18  si eu sunt trezita de vreo 2 ore 😦 . Is  rupta de somn … dar ce sa faci daca adormi cu geamu` deschis si apoi ti-e frig? :)) Te trezesti , normal ! Si eu am facut acelasi lucru , numai ca dupa aia nu am mai putut sa adorm :)) :-< … Ce ti-e si cu viata asta :))

Mai putin si plec la Timisoara… Iar incep sa-mi fac nervi si sa fiu mereu stresata dar nah :)) ce sa faci acum … tre sa o fac si pe asta.

Deja incepe chinul. Chin pe care acum 2-3 luni il simteam atat de departe … dar s-a apropiat de mine cu pasi repezi… 😦

Nu imi place sa ma trezesc asa de dimineata .. urasc ! Imi aminteste de liceu … ( locul de care mi-e cel mai dor :X ) .

Acum va las 😀 . Astept sa se trezasca si frate-miu si am decolat :)) :-<.

Ne auzim …. nu se stie cand :)) . C`ya !

 
Un comentariu

Scris de pe 21 Septembrie 2009 în ● Live & Learn ●

 

One response to “Dimineaţă … prea dimineaţă !

  1. delia

    21 Septembrie 2009 at 11:49

    Finally !! Am scăpat de tine ! 😀 :))

     

Lasă un răspuns

 
