RSS

Doar tu … :X ! [: 9 Luni :]

18 Oct

Ei cred, inca mai cred
Ca n-am sa mai zbor
Ei cred ca imi pot lua chiar tot
Dar eu stiu… ca nu pot…usDSC07652

Acum,
Cand visul e de partea mea
Iar tu,
M-ai primit in lumea ta

Tu
Mi-ai aratat,
Si m-ai ridicat …
Si m-ai invatat

Doar tu
M-ai mangaiat,
Iubire mi-ai dat
Cu-adevarat ! :X


Doar tu … :X !

Doar TU m-ai invatat sa cred,sa sper si sa iubesc cum nu am mai iubit vreodata >:D< !

Te iubeeeeeeeeeesc :X !

Inca o luna … acum avem 9 luni … 9 luni impreuna :X … 9 luni de fericire , iubire si intelegere !

>:D<

Te ador … !

 
 

Etichete: , , , , , , ,

7 responses to “Doar tu … :X ! [: 9 Luni :]

  1. Florin

    18 Octombrie 2009 at 01:17

    Multe luni inainte 😛

     
  2. delia

    18 Octombrie 2009 at 01:46

    Sisiiii te j’adore !!!!!
    Te iubesc ba sisi baaaaaa
    Surioara mea , sisi meu , prostalanca mea …

    Sisiiii da-te mai incolo ca pic din paaaat !!!

    =))))))

     
  3. delia

    18 Octombrie 2009 at 01:49

    P.S. : La Multi Ani ba prostalailor !!!

    Dop, sa-mi faci 2 nepoti, cel putin, ca sa ii botez … :X:X:X:X:X

     
  4. delia

    18 Octombrie 2009 at 01:50

    Adica … baiat (si sa-l cheme Mario, ca asa vrea sisi 8-| ) … si pe urma o fata. 😀 S-o cheme ca pe mine ;;) :X

     
  5. delia

    18 Octombrie 2009 at 01:52

    Sisi , nu ma baga in seama, stii ca am tampit 😐 :)))

     
  6. delia

    18 Octombrie 2009 at 15:50

    Sisi 😐
    Eu am scris astea de mai sus? 😐
    Nu prea imi amintesc :-s

     
  7. delia

    20 Octombrie 2009 at 12:14

    9 luni … acum trebuia sa nasti ma sisi :)) 😀

     

Lasă un răspuns

 
