RSS

Am gripa :(( !!!

08 Dec

Daca va spun ca am racit, banuiesc ca nu va va surprinde. De data asta am experimentat ceva nou…Nu-mi amintesc sa fi racit vreodata…asa…

Am senzatii de gadilat, mancarime si durere in gat…toate deodata…e foarte fain…dar nu numai atat…am temperatura, frisoane, dureri musculare sau alte simptome. Gatul meu este putin derutat, obisnuit fiind doar cu dezmatul amigdalelor…

Nu neaparat despre raceala mea vreau sa scriu…Doar sa va marturisesc cum, dupa o perioada de ignorare, ma gandesc si eu in sfarsit la gripa porcina, aviara ( sisi 🙂 ) si alte minunate tulpini ale mostruoasei boli.

Pentru ca ma gadila si ma ustura ingrozitor gatul , tusesc 😦 …Si pentru ca merg cu mijloacele de transport in comun zilnic…tusesc si in public…Si ma distrez  observad reactiile celor din jurul meu cand ma apuca pofta de un minunat concert gutural. Se uita oamenii ciudat la mine…apoi se intorc cu spatele acoperindu-si gura cu fularul, gulerul de la haina sau bluze sau ce au la indemana. Nu dureaza mult pana cand se muta pe un alt scaun (daca gasesc liber) cat mai departe de mine, sau pleaca in celalalt capat al tramvaiului.

Nu am nici un fel de gripa animala…Ba mai mult, sunt pe drumul cel bun, ma tratez…desi azi noapte mi-a fost foarte rau, simt o ameliorare si gatul ma doare mai putin…Microbii inca se distreaza gadilandu-mi si piscandu-mi interiorul gatului…tusea este inca la ordinul zilei (cand dracu’ o avea de gand sa se opreasca nu stiu …ca am obosit tusind si ma doare in capul pieptului de mor…si de la efort ma mai doare si capul de-l port pe umeri…nu ca asta ar fi vreo noutate in ceea ce ma priveste 😀 ).

Deci, nu sunt un pericol public…Apreciez ca va ridicati de pe scaun si ma lasati pe mine sa stau jos caci sunt si eu un om bolnav, suferind…dar nu este nevoie sa va uitati asa urat la mine 😀 .

Cam atat am avut de spus…Sa aveti o zi sanatoasa si cu cat mai putini microbi in jur 😀 …Hai ca asta a fost o gluma buna…Mai ales pentru timisoreni… 😛

 
3 comentarii

Scris de pe 8 Decembrie 2009 în ● Live & Learn ●

 

3 răspunsuri la „Am gripa :(( !!!

  1. delia

    8 Decembrie 2009 at 17:08

    STF sisi ! :))

    Dupa ce ca am devenit doctorul tau personal, iti dau sfaturi, iti prescriu medicamente, tu faci misto de mine. :-:P

    A dat porcina-n tine. Vezi daca esti scrofitza… ?! :)))

    Love u sisi. Always have. Always will.

    PS : Poate nu faci ce ti-am zis aseara, ca te nenorocesc. b-( Capisci?

     
  2. addy

    21 Decembrie 2009 at 17:03

    are dreptate Delia…cred ca dinaia Porcina ai :-ss :)) simptomele sunt specifice.. :))

     
  3. runaway927

    22 Decembrie 2009 at 11:45

    acum cand ai inceput sa ai anumite simptome te-ai gandit chiar si la gripa noua:D..hmmm,nush ce sa zic in legatura cu reactiile celor din jur, dar cum lucram cu oamenii aveam si eu tendinta asta de a ma departa de cel ce tuseste si ma incruntam spre el doar atunci cand incepea a tusi spre mine :)).Ce sa iti spun ca erau batranii care cum ajungeau inauntru la pult „isi trageau rasuflarea” exact spre mine si atunci ma apucau si pe mine dracii :))

     

Lasă un răspuns

 
