RSS

11 :X!

19 Dec

Nici nu stiu ce sa mai scriu … ce sa mai scriu despre noi … noi doi …pentru ca au trecut 11 luni si mi se pare ca au trecut 11 ani langa tine … asa de mult te iubesc si te voi iubi tot mai mult .

Am impresia ca te cunosc de un secol … esti prea bun , prea dulce … :X esti tot ceea ce mi-as fi putut dori de la viata.

Doar tu ma intelegi si ma lasi  sa ma cert singura cand nu am dreptate dar eu „stiu” ca am :)) … doar tu imi asculti toate tampeniile pe care mintea mea le debiteaza … si pentru asta nu am decat sa-ti multumesc … pentru ca stii .. nu prea multa lume ma intelege iar tu faci parte din acei putini oameni care stiu cum sa se poarte cand nu sunt „in apele mele”.

Te iubesc  atat de mult incat nici nu mai stiu cum sa iti zic , dar tu stii … stii ca te iubesc din toata inima si din tot sufletelul meu … numai langa tine sunt cu adevarat fericita … >:D< !!!

Te ador !

 
 

Etichete: , , , , , ,

2 răspunsuri la „11 :X!

  1. Alex

    19 Decembrie 2009 at 09:56

    Te iubesc ba bebe..maxim! :X
    P.S: nu te las sa te certi singura knd „ai” dreptate…ma cert si io cu tine..da io mai pe silent asa..:)).
    Cele mai frumoase zile…sunt acelea langa tine! Te ador! :X

     
  2. runaway927

    22 Decembrie 2009 at 11:52

    „doar tu imi asculti toate tampeniile pe care mintea mea le debiteaza „- daca face chiar si asta :X este superb, va potriviti si mai mult de atat, va completati unul cu celalalt 😉

     

Lasă un răspuns

 
