RSS

Gracias a ti :X !

21 Dec

Ador melodia asta …

Is atat de adevarate versurile .. :X:X:X

Te iubesc ba viata , ba !

Datorita tie am invatat sa iubesc,am descoperit lucruri noi …

Ai trezit in mine sentimente uimitoare pe care nu credeam ca pot sa le am vreodata.

Alaturi de tine am avut parte de momente unice,frumoase … necunoscute lumii.

Alaturi de tine am invatat sa iubesc cu adevarat,am invatat sa ofer persoanei iubite tot ce am mai bun,am invatat sa te fac fericit dar si trist 😦 … asa e iubirea,trece prin momente frumoase dar si triste.

Alaturi de tine sunt cea mai fericita …  pot sa te strang  in brate fara sa simt teama ca vei pleca,sa te sarut  si sa iti arat cat de mult te doresc langa mine.

Stiu ca impreuna vom invinge totul si vom fi fericiti,vom ajunge sa ne indeplinim toate visele si in special..ne vom implini iubirea!

Multumesc ca faci parte din viata mea !

 

Etichete: , , , , ,

Lasă un răspuns

 
