RSS

An nou fericit !

01 Ian

. .. şi, uite, cum clepsidra timpului a mai cernut un an din nisipul vieţii…

Un an pe parcursul căruia am buchisit bune şi mai puţin bune, am legat amiciţii şi prietenii frumoase cu oameni deosebiţi, am trăit clipe de bucurie şi plăcere fotografică şi umană… un an de-a lungul căruia câştigul cel mai important a fost faptul că am reuşit să împărtăşesc şi celor din jurul meu acele mici amănunte insignifiante ale vieţii cotidiene care ne fac să găsim motivele pentru a ne trezi în fiecare dimineaţă şi a mai aştepta şi ziua de mâine…

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 1 Ianuarie 2010 în • Sărbători.

 

Lasă un răspuns

 
