RSS

Leapsa (1)

09 Ian

1) Ia cartea cea mai la îndemână, deschide-o la pagina 18 şi scrie tot paragraful incepând cu linia 4:
„In noaptea aceea,alegandu-si cu mare grija cuvintele,deoarece gandea ca intr-o zi tot ce scria avea sa fie citit,si incredintata ca avea sa se intample ceva foarte grav,consemna in jurnalul ei … ” ( Unsprezece minute – Paulo Coelho )

2) Fara să verifici, cât e ceasul?
12:00

3) Verifică.
11:20

4) Cum eşti imbrăcata?
In pijamale :)) … numai ce m-am trezit 😀 .

5) Înainte să răspunzi la chestionarul ăsta, la ce te uitai?
La poze pe hi5 :))

6) Ce zgomote auzi în afara celor produse de calculator?
Nici un zgomot … e liniste totala 😀 .

7) Când ai ieşit ultima dată şi ce ai făcut atunci ?
Acum cateva zile am fost in oras cu fetele 😀 .

8) Ce-ai visat azi-noapte?
Nu stiu daca am visat ceva pentru ca nu imi amintesc :))

9) Când ai râs ultima oara?
Aseara cu iubithu` meu :X.

10) Ce ai pe pereţii camerei în care te afli?
Nimic …

11) Daca ai deveni multimilionar peste noapte, ce ai cumpăra prima dată ?
O casa in Detroit :X !

12) Care-i ultimul film pe care l-ai vazut?
Alvin si veveritele :))) … aseara 😀 .

13) Ai vazut ceva neobisnuit azi?
Numai ce m-am trezit … nu am avut cand :))

14) Ce părere ai despre chestionarul asta?
Dragut 😀

15) Spune-ne ceva ce nu ştim incă.
Ca vine sesiunea si inca nu m-am apucat de invatat :))) … probabil ca stati asta :))):D

16) Ce nume i-ai da fetei tale?
Alessandra Elena

17) Dar băiatului tau?
Cristian Andrei

18) Te-ai gandit deja să locuieşti în străinătate?
Daaa , normal !

19) Ce ai dori să-ţi spună Dumnezeu când intrii pe Porţile Raiului?
Orice numai sa nu ma certe ca am facut prea multe nebunii :))

20) Daca ai putea schimba ceva în lume, în afară de politică, ce ai schimba ?
Oamenii ipocriti !

21) Îţi place să dansezi ?
Da.

22) George Bush?
Nu mai e la moda :))) … Obama eventual 😀

23) Care a fost ultima chestie pe care ai vazut-o la teveu?
Nu m-am mai uitat la tv cam de o saptamana … 😕 si atunci cred ca am vazut „How it’s made” pe Discovery .

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 9 Ianuarie 2010 în • Leapşa.

 

Lasă un răspuns

 
