RSS

Suntem mici … dar crestem mari ! … – Un anisor impreuna [:X]

18 Ian

„Te iubesc fara sa stiu cum sau cand sau de unde. Te iubesc pur si simplu, fara complexitati sau mandrie; te iubesc pentru ca nu stiu alta cale.” (Pablo Neruda)

Am implinit un an. Un an cat o viata. De fapt asa ne-au fost toate zilele: cat o viata.

Te priveam si te intrebam: ” oare de ce ne intelegem atat de bine? oare nu iti pot gasi niciun defect, ceva care sa ma faca sa te iubesc mai putin?” …probabil ai multe defecte, dar tot te iubesc, asa cum esti! ….” oare soarta ne-a vrut impreuna?”


….mi-as fi dorit sa ne putem urca in masina, doar noi doi si sa plecam undeva, intr-un loc rupt de lume, fara semnal la telefon, fara sa stim exact unde si ce vom face. Doar noi doi. Inconjurati de linistea cuvintelor si nelinistea gandurilor. Picaturi de fericire pentru totdeauna. Clipe care ne-au marcat trecerea printr-un an in care am ramas impreuna indiferent de rautatea prietenilor. Clipe adunate pentru maine. Un maine care este numai pentru noi. Vise faurite la lumina soarelui printre bucatile de suflet asezate intre noi. Razele soarelui se amestecau cu parul meu si ti-am simtit privirea. Si ti-am simtit toata dragostea pe care cuvintele n-o pot exprima.

Daca nu te cunosteam, acum nu as fi asa. M-ai invatat sa privesc lumea cu alti  ochi,doar iubindu-ma. AI STIUT SA-MI FI ALATURI, AVAND RABDAREA DE A ASTEPTA. Nu vreau altceva decat fericirea ta,pentru ca te iubesc cum se poate iubi viata! AI STIUT SA ADUCI IN VIATA MEA LINISTEA PE CARE ALTII NU MI-AR FI DAT-O.

Unde ne sunt cuvintele? Dar cine mai are nevoie de cuvinte? Noi, sigur nu!
Asta a fost la inceput, cu un an in urma…acum, ne sunt suficiente gesturile si privirile. Incercam sa patrund dincolo de fruntea ta sa percep ceva din gandurile tale. Unele ma dor. Unele imi fac bine. Dar ti le iubesc pe toate, pentru ca sunt ale tale. Pentru ca te iubesc pe tine. Asa cum ma iubesti si tu. Total. Neconditionat.Traind clipa la intensitate maxima.Cu toata dragostea.
Astazi…stiu cat de mult ma iubesti tu!
Am cuprins in ganduri infinitul!

Poti sa iubesti o floare, un anotimp, o amintire… dar nimic nu se compara cu a iubi o persoana…!”

 
 

Etichete: , , , , , , ,

3 responses to “Suntem mici … dar crestem mari ! … – Un anisor impreuna [:X]

  1. carmen

    24 Ianuarie 2011 at 10:26

    ma buqr knd vad k may exista shy yubiry adevarate,nu numay bazate pe ynteres,cy pe drafoste shy respect.la may multzy any ympreuna frumoshilor!

     
  2. Catiusha

    4 Martie 2012 at 22:25

    Foarte dRaGutZ … Sa sPerAm cA o sa FitI meReu iMpReuNa ❤ !!!

     

Lasă un răspuns

 
