RSS

Mi-e dor … si uneori doare !

05 Feb

De ce nu reusesc sa ma bucur intotdeauna de viata? Sa fiu fericita doar pentru ca traiesc, pentru ca iubesc, pentru ca cineva traieste pentru mine doar ca sa ma vada zambind sau pentru ca zambesc desi stiu ca e posibil ca nimeni sa nu observe zambetul meu. A inceput sa curga timpul. Din mine… pe langa mine. Uneori in viata dai peste greutati care te indoaie si necazuri care te imbatranesc inainte sa-ti dai seama ca nu e vremea lor. Doar sufletele naive sunt cele care pot opri timpul. De ce pretuim fericirea abia cand ramanem fara ea? Incepi sa platesti pentru ea in timp ce iubesti, in timp ce plangi si ti se evapora lacrimile, in timp ce primesti si uiti masura a ceea ce primesti. Dupa ce devii una cu fericirea si crezi ca e imposibil s-o pierzi, cand tocmai credeai ca ai descoperit nemurirea, incepi sa platesti pentru ochii care s-au uitat mai sus decat trebuiau, pentru sufletul care a crezut mai mult decat putea crede, pentru iubirea care este sora cu fericirea, pentru iubirea care este de fapt fericirea. Fericire… iarta-ma ca-mi este atat de dor de tine. Razele diminetii or sa topeasca poate dorul, imi vor imbraca trupul in vise. Dincolo de orice as mai putea trai, ceva nu-mi este permis sa uit. Pe aripi de nemarginire te-am asteptat o viata intreaga sa-mi sorbi de pe buze dorul. Mi-e dor si uneori doare… as vrea sa pot striga pentru a ma auzi in cel mai adanc vis, dar nu-ndraznesc sa te trezesc.

 
Un comentariu

Scris de pe 5 Februarie 2010 în • Dor.

 

Etichete: , , ,

Un răspuns la „Mi-e dor … si uneori doare !

  1. Alex

    15 Februarie 2010 at 22:34

    Love u! >:D< :*:*:*

     

Lasă un răspuns

 
