RSS

As vrea (2)

19 Feb

Ma scurg incet printre lacrimi si imi simt pasii plini de indoiala.

As vrea sa pot vedea viitorul intr-o oglinda fermecata dar viata reala e uneori prea cruda. As vrea sa-mi alin sufletul cu sperante… pana la urma toti suntem trecatori… prin viata… trecatori prin viata mea, a ta, a altora. Ascult cum loveste apusul de soare pamantul, ascult norii plangand, ascult cum trece aerul grabit pe langa chipul meu, ascult glasul vietii si indraznesc sa cred ca vor veni si zile mai bune. Zambesc, cu speranta ca dimineata de maine e un nou inceput, ca lumina privirii izvoraste din sufletul meu bun si ca zambind ii voi bucura pe cei din jurul meu si in primul rand, pe mine. As vrea ca macar pentru o zi sa ma pot desprinde de aceasta lume, sa pot sa ascult soaptele inimii, sa simt ca norii s-au risipit, acei nori ce acum plutesc deasupra sufletului meu, ce ma sufoca si ma cufunda cu fiecare secunda intr-un ocean de melancolie… As vrea ca macar o ora sa pot sa traiesc ceea ce numesc viata.As vrea sa invat sa vorbesc prin soaptele inimii, sa simt picatura diminetii alunecandu-mi pe obraz si sa zambesc de dragul celui de langa mine.As vrea sa pot picta cu stele ceea ce simt si sa insir pe portativ note de smarald.As vrea sa adun din intuneric floarea vietii si sa suflu petalele ei in toate sufletele triste de pe pamant… Si cel mai mult as vrea ca macar o data sa pot aprecia ceea ce este cu adevarat important pentru mine.Ma scurg ca nisipul dintr-o clepsidra gingasa… voi invata ce e timpul, voi invata s-ating si sa iubesc.

Chiar dacă ar fi însemnat despărţire, singurătate, tristeţe, viata îşi merită fiecare bănuţ din preţul ei.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 19 Februarie 2010 în ● Live & Learn ●

 

Lasă un răspuns

 
