RSS

“Pt. bebe. Da da, pt tine”

14 Mar

Deci, ce fain dormi:X, cel putin sper k dormi si nu`mi tragi tzapa, ma lasi sa ma chinui acilea si dupaia faci ochi:)).Maxim imi place sa ma uit la tine :X!Aaaa…asta considera`l ca un fel de msg..din ala de care ai zis k nu ti`am mai trm demult..:*:*:*Nu stiu cum sa iti mai zic ca te iubesc, poate ca itzi zic mai putine acum decat inainte, dar tu sti, k te iubesc chiar mai mult..incerc sa itzi si demonstrez,da nu stiu dak imi iese prea bine, ideea e ca io chiar incerc sa schimb la mine tot ce nu`ti convine..mai greu e sa si reusesc, m`am cam obisnuit cu mine asain 17 ani :)), da pt tine, pt noi, orice..vreau sa ajungem sa nu ne mai certam, sa fie totul bine si cand esti plecata..da poate ca ne`am plictisii la un momendat :-??..asa ca, ce vreau sa zic, e ca te iubesc, cu bune si cu rele, knd esti fericita si dupa 2 sec imi inchizi telefonul, knd ma iei in brate,cand ma lovesti si dupa ma pupi..si dupa ma lovesti iar 8-|..:X..cand dormi langa mine, cand esti nervoasa, cand dansam, cand esti cu mine! :XNu imi imaginez ceva mai frumos, mai perfect de atat, nu te las pt nimic in lume!App..chiar mi`o placut aranjamentu` ala mov..asa ca pregateste`te sufelteste, k nu sti knd te cer :X. Oricum, te`as lua acu, sa plecam, sa fim doar noi 2,sa nu ne pese de nimic..da o sa vina si vremea asta..ai incredere in mine iubi..si o sa vezi k o sa fie bine.Cam atat am avut de zis…sa nu uiti ca te iubesc mult de tot! si o sa te iubesc pt totdeauna :X.Sper sa nu te enervez acu cand plec si sa stergi ce`am scris :-s.

TE IUBEEEEEESSSSCCCC! :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x

( De la iub :X:X:X – 13.03.2010 | Love u )

 

Etichete: , , , , , ,

3 responses to ““Pt. bebe. Da da, pt tine”

  1. Alex

    14 Martie 2010 at 18:51

    :X

     
  2. Alex

    25 Iunie 2010 at 11:44

    From the bottom of my heart… 🙂 :*

     

Lasă un răspuns

 
