RSS

Trenul vietii.

07 Apr

Poate din cauza vremii primavaratice din ultimele zile, azi dimineata m-am trezit cu gandul la tine, la noi , la prietenia noastra … la ceea ce a fost .. si nu mai este .

Au trecut 3 ani … o parte din ei au fost cei mai frumosi ani … cealalta parte cei mai tristi 😦 . Poate ca e prea tarziu , mult prea tarziu sa spun asta dar MI-E DOR … mi-e atat de dor de tine :-<

 

9 răspunsuri la „Trenul vietii.

  1. Delia

    8 Aprilie 2010 at 16:33

    Legatura/prietenia dintre noi… A fost. Este. Si va fi. Pentru totdeauna!

    Stiu ca zilele astea se implinesc 3 ani de cand ne cunoastem. N-as putea uita, nici daca as vrea. 3 ani in care am ras, am plans, am fost una alaturi de cealalta. Impreuna! Chiar daca distanta a fost singurul aspect care ne despartea, si inca ne desparte. Din pacate!

    Niciodata nu e tarziu sa recunosti ca ti-e dor de cineva. Insa sa nu fie prea tarziu atunci cand recunosti greselile facute.

     
  2. olariu cristina

    9 Aprilie 2010 at 12:10

    Dap 😦

     
  3. addicted

    11 Aprilie 2010 at 20:54

    Inca va aveti, inca o poti suna sa-i spui ce ai pe suflet, inca poti rade cu ea, inca poti plange cu ea… inca va aveti!
    De nu va aveati DELOC era mai rau.

     
  4. olariu cristina

    11 Aprilie 2010 at 20:57

    Da … intr-un fel cam asa este … dar mna 🙂
    Ne avem , dar din pacate .. si din greselile mele ( sa zic asa ) , nu mai e nimic ca inainte 😐

     
  5. addicted

    11 Aprilie 2010 at 21:35

    Increderea se poate recastiga, trebuie doar sa stii unde sa mergi, ce sa faci si ce sa ” atingi „. 🙂

     
  6. olariu cristina

    11 Aprilie 2010 at 21:47

    Cineva imi spunea ca in viata nu ma intalnesc cu mai mult de cinci prieteni si sa-i tin cat mai aproape, sa lupt pentru ei 🙂
    Ii tin.. sunt un om care nu dau prietenului doar un deget si nici doar o mana, ii dau tot si nu astept nimic.
    Pacat insa ca acum nu mai am parte de acei prieteni … care inainte erau totul

     
  7. olariu cristina

    2 Mai 2010 at 10:50

    Addicted – mereu eu sunt cea de vina … asa ca nu ma mai mira nimic . M-am obisnuit cu ideea ca ” a fost, dar nu mai este” . Imi pare rau dar .. se pare ca e mai bine asa , pentru unii! 😉

     

Lasă un răspuns

 
