RSS

Un nou inceput

11 Mai

Simt uneori nevoia de schimbare. Astept cu infrigurare sa se intample ceva bun in viata mea. Oare ce este mai real: ceea ce simt, ceea ce traiesc sau realitatea cruda a vietii? Toate visele mi se pot narui intr-o clipa, asteptarile , dorintele pot deveni intr-o clipa… trecut. Stiu ca pot fi orice imi doresc. Exista in mine forta de a schimba lucrurile. De ce oare am nevoie pentru a da vietii mele un nou sens? Pierduti in grijile de zi cu zi noi nu mai stim ce-i viata. Uneori nu mai stim pentru ce traim, uneori uitam sa fim fericiti. Te nasti, traiesti si mori, acesta este cursul vietii dar important este … cum? Plang stelele cu mine, luna ma mangaie iar cerul ma-nveleste cu o plapuma de vise. In seara asta de mine cine-si aminteste?… macar un semn sa-mi dea ca sufletu-mi traieste.

Sufletul lumii se hraneste cu fericirea oamenilor.

 
2 comentarii

Scris de pe 11 Mai 2010 în ● Live & Learn ●

 

Etichete: , ,

2 responses to “Un nou inceput

  1. mihaela13o

    12 Mai 2010 at 10:52

    „Plang stelele cu mine, luna ma mangaie iar cerul ma-nveleste cu o plapuma de vise. In seara asta de mine cine-si aminteste?… macar un semn sa-mi dea ca sufletu-mi traieste.” – mi-a plăcut în mod deosebit acest fragment. O zi însorită în suflet să ai! 🙂

     
  2. olariu cristina

    12 Mai 2010 at 11:34

    Multumesc la fel >:D< !

     

Lasă un răspuns

 
