RSS

La multi ani Antonia !!!

19 Mai

Este ziua ta … ai mai „imbatranit” un anisor :P.

Iti doresc tot binele din lume,pentru ca il meriti. Meriti sa fi fericita si iubita.Sa te distrezi asa cum nu ai facut-o niciodata.

As vrea sa fiu si eu acolo sa te privesc cum zambesti,cum te petreci de ziua ta … sa-ti vad fericirea in ochi , dar din pacate nu am cum … dar stii foarte bine ca-ti sunt alaturi , cu gandul si cu inima >:D< .

La Multi Ani prietena draga , iti doresc sa ai parte de clipe frumoase in viata ta.

 
2 comentarii

Scris de pe 19 Mai 2010 în • Friendship.

 

Etichete: , ,

2 răspunsuri la „La multi ani Antonia !!!

  1. Antonia

    5 Iulie 2010 at 16:30

    Uff nu ţi-am mulţumit până acum.
    Thanks a lot, blondish ! :* >:D<

     
    • olariu cristina

      5 Iulie 2010 at 16:31

      @ Antonia : Mi-ai multumit cand ti-am trimis mesaj,nu stiu daca si pentru acest post dar mi-ai multumit 🙂 :*
      Sa-mi cresti mare si sanatoasa !
      P.S – Nu mai sunt blonda >:P :))

       

Lasă un răspuns

 
