RSS

Mi-e atat de dor …

20 Mai

Mi-e dor de tine … atat de dor cum nu mi-a fost niciodata pana acum. Nu ne-am vazut de 4 zile dar parca  a trecut un secol … simt ca inima-mi iese din piept de dorul TAU !!!

Cu fiecare zi ce trece te iubesc tot mai mult si stiu ca sentimentul este reciproc deoarece in tot acest timp ai reusit sa-mi demonstrezi cat de mult ma iubesti si cat iti pasa de relatia noastra.

Stii bine ca pentru mine nu esti doar un simplu iubit , (pe langa faptul ca esti cel mai bun,scump,dulce…iubit) , imi esti si cel mai bun prieten; tot timpul ai stiut si stii sa-mi fi alaturi, sa ma asculti , sa ma-ntelegi … sa-mi oferi un umar pe care sa-mi vars lacrimile si sa-mi uit necazurile si supararile . Mi-ai fost alaturi in cel mai greu moment , si asta conteaza enorm !!!

Te iubesc atat de mult incat cu siguranta nu vei afla niciodata .. dar incerc sa-ti demonstrez cat pot si cum pot. Incerc sa-mi las orgoliul deoparte macar atunci cand suntem doar noi 2 … si poate ca nu-mi reuseste asta de fiecare data dar ma stradui …  poate , doar cu timpul , voi invata sa nu mai fiu la fel de orgolioasa si sa-mi las incapatanarea deoparte.

Te iubesc cum nu am mai iubit pe nimeni in toata viata mea. Te iubesc pentru ca doar cu tine pot sa fac toate nebuniile care-mi trec prin cap iar tu totdeauna imi esti alaturi in ele 🙂 . Te iubesc pentru ca-mi faci toate poftele , imi indeplinesti toate dorintele si imi asculti toate „rautatile” :-D, iar pentru asta iti MULTUMESC !!!

Te iubesc , te iubesc … TE IUBESC !!! Stiu ca ti-am spus acest lucru de n ori si as putea sa ti-l mai spun inca de n ori mai mult , pentru ca asta simt … si pentru ca-mi doresc ca timpul sa nu ne desparta si sa faca relatia noastra din ce in ce mai puternica. TE ADOR !

P.S – Abia astept sa ajung acasa sa te pup si sa te strang in brate ore-n sir … :-* .

 

Etichete: , , , , , , ,

Un răspuns la „Mi-e atat de dor …

  1. Alex

    20 Mai 2010 at 07:20

    Te iubeeeesc maaa! :X
    Mai cata si ajungi acasuca..si o sa fim doar noi 2 :X!
    Si mie mi-e dor de tine..si abia astept sa te tin in brate..esti cea mai buna..si cea mai scumpa..si cea mai dulce..si …esti tot :X! Te iubesc mult de tot!

     

Lasă un răspuns

 
