RSS

Sunt fericită !!!

21 Mai

Sunt fericita. Cea mai fericita!

Dupa multe saptamani am ajuns si eu , in sfarsit ,  acasa … acolo unde-i cel mai bine, pentru ca nicaieri nu-i ca acasa .

Imi era atata dor , dor de casa , de amici , de iubirea mea … de ai mei parinti … 😦 dar acum sunt fericita ca sunt alaturi de ei chiar daca numai pentru cateva zile insa cu siguranta voi incerca sa profit la maxim de aceste zile.

Ma bucur ca am reusit sa ne adunam azi si sa iesim la suc , ( chiar daca Ato’ ai lipsit , iti duc doru’ si abia astept sa vi acasa si sa „barfim” ) .  Imi era dor de multi amici pe care nu-i mai vazusem de cateva luni si chiar imi era enorm de dor sa rad in hohote  de unii sau de altii sa barfim si sa fim mai „rautaciosi” :D.

Cu siguranta zilele astea le voi petrece ca la carte …. BAIRAAAAAAAAM \:D/ , ceea ce de mult nu am mai facut acasa .

P.S – La multi ani iubire! Sa-mi traiesti si sa ma iubesti in contiuare 😀 . Te ador !!!

P.P.S – Multumesc pentru seara asta  !!!

 
3 comentarii

Scris de pe 21 Mai 2010 în ● Live & Learn ●

 

Etichete: , , , , , , ,

3 responses to “Sunt fericită !!!

  1. Alex

    22 Mai 2010 at 14:05

    Te iubesc bebe..multumesc si eu pt seara de vineri!
    Langa tine vreau sa le petrec toate.. :X!

     
  2. Alex

    27 Iunie 2010 at 16:23

    Chiar…frumoasa seara.. 🙂

     

Lasă un răspuns

 
