RSS

Imnul Liberty Parade 2O1O

26 Iun

 
11 comentarii

Scris de pe 26 Iunie 2010 în • Music.

 

Etichete: , , , ,

11 răspunsuri la „Imnul Liberty Parade 2O1O

  1. un nou sens

    27 Iunie 2010 at 21:48

    Cum ti se pare noul imn?
    Eu cred ca e bestial 😉

     
    • olariu cristina

      27 Iunie 2010 at 21:51

      SuperB!!! Il ador :X
      Abia astept sa-l ascult live ;)) \:D/\:D/

       
      • un nou sens

        27 Iunie 2010 at 21:57

        Ai fost si anul trecut?

         
        • olariu cristina

          27 Iunie 2010 at 22:00

          @ Un nou sens : Nup. Anul trecut a fost exact cand am dat eu admoterea la facultate …. 😦 si nu am putut merge. L-am trimis pe frate-miu in locul meu ;))

           
  2. un nou sens

    27 Iunie 2010 at 22:00

    Si ti-a adus poze? 😛

     
  3. un nou sens

    27 Iunie 2010 at 22:33

    :))
    inseamna ca iti seamana 😛

     
  4. un nou sens

    27 Iunie 2010 at 22:43

    sau poate… el tie 😛

     

Lasă un răspuns

 
