RSS

I need an angel

28 Iun

I need an angel,to break me from falling down,
An angel,to show me the right way now

Ma simt atat de aiurea … de trista … de singura 😦 ! Am nevoie de cineva sa ma asculte acum , cineva in fata caruia sa pot plange , in fata caruia sa fiu EU , fara nici o masca pusa pe fata mea care sa-mi ascunda durerea si lacrimile. Am nevoie de cineva care sa ma tina in brate,sa ma stranga tare la piept fara sa spuna nimic .. am atata nevoie !!!

I try to cover my tears … with a broken smile 😐

 
6 comentarii

Scris de pe 28 Iunie 2010 în ● Live & Learn ●

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

6 responses to “I need an angel

  1. un nou sens

    28 Iunie 2010 at 20:39

    si crezi ca va veni?

    apropo… eu nu cred in ingeri… 😉

     
  2. runaway927

    29 Iunie 2010 at 11:44

    sweety care-i buba? Eu de mult nu mai vreau si nu mai astept sa ma stranga cineva in brate atunci cand am nevoie… ma descurc singura mai bine decat m-ar incurca altcineva . Sesiunea este de vina ! Pe mine m-a apucat o stare de genu’ in primul an de facultate la examenul de contabilitate financiara.

     
    • olariu cristina

      29 Iunie 2010 at 17:53

      @ rebecca : Am asteptat si eu mult … pentru ca nu l-am avut pe Alex langa mine cateva zile in care mi-a fost greu … dar acum mi-e bine 🙂 😀 , sper sa fie asa mult timp. Nu numai din cauza examenelor … mai multe „mici probleme” care s-au adunat si s-a „facut” una mai „mare” , din pacate 😦

       
  3. Alex

    30 Iunie 2010 at 01:00

    >:D<…i`m always here, even when you can`t see me :*:*

     

Lasă un răspuns

 
