RSS

Viata merita traita?!

02 Iul

In fata acestei pagini goale ma framant … nu vreau sa plictisesc pe nimeni si nici sa storc lacrimi.Dar nu stiu de ce viata merita traita ?! Habar n-am! Pana mai ieri spuneam ca trebuie sa profitam la plin de viata , sa o traim … cu bune si cu rele. Acum insa nu stiu de ce,dar ma macina aceasta intrebare… Probabil ca instinctul meu de supravietuire actioneaza ca un scut cand trebuie sa despic firul in patru raspunzand la aceasta intrebare.M-am chinuit mult timp sa-mi iasa ceva inteligent … dar nu pot!In fata acestei intrebari pur si simplu te simti prost.Am intors subiectul pe toate fetele,am scris,rescris .. dar nimic.Mi-am intrebat putinii amici pe care-i am,colegi de facultate…chiar si straini insa nu am gasit inspiratie,ci doar ironie,compasiune sau replici de genul : „Te sinucizi si vrei atentie?” , „Ce-ai ma?!” . In orice caz nimic,nimic de flos!

In momentul de fata scriu … scriu fara a lua degetele de pe tastatura.Simt ca zbor printre litere si ganduri…parca si aud pe fundal o melodie siropoasa din filmele despre scriitori in mizerie desi eu ascult doar Airplanes .. (pe repeat de cateva zile). Aproape nu mai respir.Scriu despre viata fara sa simt ca traiesc.Constientizez ca viata eun concept atat de intim incat ne este rusine sa vorbim in public despre motivele pentru care aceasta merita traita,de teama,de a nu fi considerati sinucigasi,anticrestini,anti viata … anti orice! Pentru ca despre viata nu poti vorbi fara sa aduci aminte de moarte.Pentru ca despre viata nu poti vorbi doar in clisee. Pentru ca despre viata nu poti vorbi doar serios! Pentru ca viata este alcatuita din fragmente,amintiri pe care le punem cap la cap.

Pot afirma cu mana pe inima ca eu traiesc pentu ca sunt curioasa.Vreau sa vad ce se intampla pana la final.Vreau sa profit de fiecare moment,sa nu-mi para rau de nimic !

Voi de ce credeti ca viata merita traita ?!

 
30 comentarii

Scris de pe 2 Iulie 2010 în ● Live & Learn ●

 

Etichete: , , , , , , , ,

30 de răspunsuri la „Viata merita traita?!

  1. un nou sens

    2 Iulie 2010 at 18:12

    in caz ca nu mai vrei sa traiesti… sa ma anunti 😛

     
  2. runaway927

    5 Iulie 2010 at 22:02

    Viata merita traita indiferent de pierderile cumulate… Sa ramanem totusi la regula cum ca viata desi nu o putem mari cantitativ, o putem mari calitativ. Psihicul are rolul principal, nimic altceva.

     
  3. Gebelezis

    10 Septembrie 2010 at 18:42

    Viata se traieste. Daca merita? asta e alta poveste. Noi oamenii avem tendinta de a privi lumea si evenimentele comparativ. Dar viata cu ce o poti compara? viata unui om cu alt om?cu un extraterestru? Am avut o perioada suficient de lunga in care nu credeam ca merita traita,dar nici ca merita sa mori…ce crezi ca s-a intamplat? nimic…am trait ca si pana atunci. Acum zic ca viata merita traita…iubesc,sunt iubit…si daca compar prezentul si viitorul cu trecutul: da viata merita traita. Daca renuntam in trecut la viata,atunci cand nu avea gust,nu ajungeam in punctul asta in care sunt acum…Traiti!!!incercati sa nu sperati nimic decat sa sperati lucruri rele,mai bine sa fie fara gust decat sa puta…si poate viitorul se va aranja spre bine;daca insisti ca viitorul va fi rau,ai toate sansele sa-l implinesti…

     
  4. Lusio

    11 Septembrie 2010 at 15:53

    Ma mai gandesc si eu la titlul ala cateodata.. si ma mai gandesc si la treaba ca tragem atat de mult pentru a obtine ce ne dorim in viata (actuala) printre care (sa zicem ceva mai fitzos) o vila, o masina.. si mai ales > avere > frumoase <<.. comparativ cu cele rele/problematice. De asta trebuie sa le pretuiesti foarte mult pe cele frumoase.

    si voi zice ca da.. viata merita traita.. pentru ca d-asta ne e si data.

    Totusi voi incheia cu 2 citate "In fata mortii toti vom fi niste Loseri!"
    "Viaţa e cel mai de preţ dar.. dar dacă mi se va mai oferi, o sa zic "nu,mersi"

     
  5. Lusio

    11 Septembrie 2010 at 15:54

    Pff.. nu stiu de ce dar s-au incurcat frazele 😐

     
  6. Lusio

    11 Septembrie 2010 at 15:55

    Ma mai gandesc si eu la titlul ala cateodata.. si ma mai gandesc si la treaba ca tragem atat de mult pentru a obtine ce ne dorim in viata (actuala) printre care (sa zicem ceva mai fitzos) o vila, o masina.. si mai ales > avere > frumoase <<.. comparativ cu cele rele/problematice. De asta trebuie sa le pretuiesti foarte mult pe cele frumoase.

    si voi zice ca da.. viata merita traita.. pentru ca d-asta ne e si data.

    Totusi voi incheia cu 2 citate "In fata mortii toti vom fi niste Loseri!"
    "Viaţa e cel mai de preţ dar.. dar dacă mi se va mai oferi, o sa zic "nu,mersi"

    (Acum sper ca intra cum trebuie)

     
    • Lusio

      11 Septembrie 2010 at 15:56

      Mda.. nu iese.. sterge-mi commurile te rog 😦 Nu stiu ce se intampla.. In text document e complet.. aici o ia razna.. 😦

       
  7. Lusio

    11 Septembrie 2010 at 16:00

    Parerea mea (cu print.. avand in vedere problema aparuta pe blog)

    Deci lasa-l doar pe asta cu link:))

     
  8. olariu cristina

    12 Septembrie 2010 at 21:19

    @ Luiso : 🙂 Le-am acceptat pe toate , pt ca nu am inteles prea mult ce vrei sa zici cu documentul pentru ca nu mi se deschide pagina 😛
    Cat despre putinul care l-am inteles eu din comentariu ( prima parte ) , ai mare dreptate , si bineinteles ca trebuie sa le pretuiesti atat , de lucrurile frumoase zic 🙂 dar cat si cele mai putin frumoase care se intampla cu sau fara voia noastra. 🙂

     
    • Style

      12 Septembrie 2010 at 22:20

      Nu ti se deschide linkul sau ?.. mna am incercat sa pun print.. pentru ca aveam probleme cu comentariul.. se amesteca o parte.. fraza intra in alta 😐 Nu stiu de ce.. totul era bine pana dadeam Trimite 😐

       
  9. Lusio

    12 Septembrie 2010 at 22:20

    Shit.. imi intra alt nick.. Se intampla ciudatenii pe blogul tau:)) Eu eram sus 🙂

     
  10. Lusio

    12 Septembrie 2010 at 22:22

    Mda.. deci ziceam daca nu vezi linkul ? Am incercat cu un print pt ca in comentariu se amesteca.. intra o fraza in alta. Totul era bine pana dadeam trimite 😦

     
    • olariu cristina

      12 Septembrie 2010 at 22:24

      @ Luiso : Am inteles 😀 .

       
      • Lusio

        12 Septembrie 2010 at 22:26

        Ma bucur 🙂 Sper sa nu mai intampin probleme de genul la alte comentarii 🙂

         
        • olariu cristina

          12 Septembrie 2010 at 22:29

          @ Luiso : Si eu sper 😛 … nu de alta , dar sa nu mai dai peste vreo/vreun amietit/a cum am fost eu , de abia am inteles … 🙂

           
          • Lusio

            12 Septembrie 2010 at 22:42

            Pai intelegeai.. dar daca a intrat commu urat ce sa facem:)) daca ne stiam personal te sunam si ti-l ziceam:))

             
            • olariu cristina

              12 Septembrie 2010 at 22:45

              @ Luiso : 😛 Nu aveam nici „starea de spirit buna” aseara cand ti-am acceptat comentariile sa le citesc atent sau sa iti raspund 😐 .
              Cat despre sunat vezi ca-ti da sisi in freza 😀 , glumesc :))

               
            • Lusio

              12 Septembrie 2010 at 22:54

              Da nu-ti ziceam lucruri dulci oricum =)) Doar commul care se amesteca pe aici aiurea 🙂

               
            • olariu cristina

              12 Septembrie 2010 at 22:56

              @ Luiso : Dar Doamne fereste … nu am zis eu de lucruri dulci 😛 =)).

               
            • Lusio

              12 Septembrie 2010 at 22:57

              Pai vezi.. deci no freza.. nici in gluma nici pe bune:))

               
            • olariu cristina

              12 Septembrie 2010 at 22:59

              @ Luiso : Ha ha ha 😛 !

               

Lasă un răspuns

 
