RSS

Aripi de inger

07 Iul

Unii oameni au reusit sa-mi schimbe cursul vietii. I-am intalnit in momentele de cumpana ale vietii mele… oameni frumosi, oameni inger, care au reusit sa-mi inalte sufletul prabusit. In preajma lor am mereu zambetul pe buze si toate grijile par a disparea din sufletul meu de muritor. Oameni simpli, cu dorinte marunte dar care s-au schimbat in momentul in care au invatat sa primeasca mai multa iubire decat pot duce si sa ofere mai multa dragoste decat e omeneste posibil. Oameni frumosi care ma fac atat de fericita. Am invatat sa fiu la randul meu frumoasa. Pe masura ce am primit si am oferit iubire mi-au crescut aripi de inger. Micile bucurii ma inalta acum mai sus, micile necazuri nu mai pot sa ma doboare.

Am aruncat oglinzile si am ales sa ma uit in ochii tai. Simt ca devin mai frumoasa pentru ca stiu ca te pot face fericit.

 
4 comentarii

Scris de pe 7 Iulie 2010 în ● Live & Learn ●

 

Etichete: , , , , , ,

4 răspunsuri la „Aripi de inger

  1. Alex

    7 Iulie 2010 at 14:15

    Doar tu ma poti face fericit…nimci altceva..pur si simplu…TU..love ya` :*

     
  2. Alex

    7 Iulie 2010 at 14:16

    :X

     
  3. runaway927

    8 Iulie 2010 at 08:19

    of, off, cum pluteste dragostea aici la voi! take care kids 🙂

     
  4. olariu cristina

    16 Iulie 2010 at 16:07

    :)) Da Rebeca . Take care u2

     

Lasă un răspuns

 
