RSS

Acasa!

16 Iul

Am ajuns ACASAAAA 😀 , dupa multe asteptari am ajuns si eu acolo unde-i cel mai bine … in camera mea,de care-mi era atata si atata dor !!

S-a terminat si primul an de facultate,cu bune,cu rele dar s-a terminat. Ma bucur ca am avut si am ocazia ca cunosc colegi/oameni/prieteni cu adevarat ADEVARATI , persoane care merita tot respectul din lume,persoane care la prima ora din zi ma fac sa rad cu gura pana la urechi,persoane care-mi redau zambetul pe buze indiferent daca este doar un curs lung si plictisitor sau daca avem de sustinut un examen care ne epuizeaza si ultimele resurse de energie.Imi va fi mut prea dor de ei 2 luni de zile , dar cu siguranta ne distram la mare , (unii ditre noi) , pentru tot anul universitar ce urmeaza 🙂 .

Dupa cum spuneam am ajuns acasa … aseara , mai bine spus azi noapte … dupa o zi lunga si plictisitoare,cu practica,proiecte,referate si alte chestii „facultative” , am ajuns acasa! Imi era atata dor sa dorm in patul meu , sa nu aud pe nimeni , sa ma pun sa dorm linistita , fara ganduri „negre” care sa-mi strice somnul … e atat de bine !!!

Deci oficial,acum,am intrat si eu in bine meritata vacanta de VARA, pe care o asteptam de atata timp …

De cateva ore ma chinui sa-mi despachetez bagajele … sunt multe … sunt mari 🙂 , urasc sa le despachetez ! Mai bine le-as lasa asa,in coltul camerei,unul peste altul…asezate „frumos” si sa le despachetez doar atunci cand chiar trebuie … dar din pacate nu pot pentru ca urasc sa vad haine arucate peste tot,geamantane,plase si plasute,parfumuri,creme si alte lucruri din astea care azi o sa-mi epuizeze toata energia.

Prin urmare sper sa apuc azi sa-mi fac ordine in camera si sa pun totul la locul lui chiar daca numai pentru putin timp.Din pacate la mine vacanta o sa tina putin , cam o saptamana, in care  trebuie sa profit din plin de ea  , pentru ca mai putin si incep „masuratorile” 😀 insa nu stiu daca voi avea atata rabdare sa-mi stea cineva pe cap si sa ma cicaleasca toata ziua … dar trebuie sa suport,nimic nu pica din cer,nici experienta profesionala dar nici banii… so go on :)!

Gata,aici termin acest post … ma apuc de „curatenie” printre bagaje 😀 si apoi la leneviiiiiiiiit, doar o saptamana !

Oficial spun : VACANTA PLACUTA !!!!

 
2 comentarii

Scris de pe 16 Iulie 2010 în ● Live & Learn ●

 

Etichete: , , , , , , , , , , ,

2 responses to “Acasa!

  1. runaway927

    16 Iulie 2010 at 16:19

    Vacanta placuta iti doresc si plina de evenimente frumoase. Profita de acest timp minunat, distreaza-te din plin si relaxeaza-te!

     
    • olariu cristina

      16 Iulie 2010 at 17:26

      @ Rebeca : Multumesc. Cu siguranta voi profita din plin de vacanta dar mai ales de soare!
      Te pup! Sa ai si tu o vara minunata!

       

Lasă un răspuns

 
