RSS

Parfum de bucurie

28 Iul

Astazi m-am trezit cu o foarte mare pofta de viata.Cu o pofta nebuna de iubire,pofta sa te iubesc pe tine ! Ma simt atat de fericita … si nici macar nu stiu de ce 🙂 , defapt nici nu-mi trebuie un motiv anume ca sa fiu fericita,mai ales de cand tu imi esti alaturi si-mi luminezi zilele.

Cum as putea sa nu fiu fericita cand te am in fiecare secunda,vis,gand ?

We belong together :X !!!


Love u,baby !

 

Etichete: , , , , , , , , ,

2 responses to “Parfum de bucurie

  1. Alex

    28 Iulie 2010 at 19:12

    Love u 2 dragoste.. :X..cele mai frumoase clipe :X

     

Lasă un răspuns

 
