RSS

Recomand : GROWN UPS

29 Iul

De cateva zile tot incercam sa ne uitam la un film bun,desi am descarcat Grown Ups de ceva vreme,nu am apucat sa-l vizionam pana azi.Am auzit multe despre el,toate bune,bineinteles!!!

Astazi am reusit sa-l vedem si am ramas profund impresionata de el.Mi-a placut enorm.De  mult nu am mai ras asa la un film,la o comedie,una buna! Imi place foarte mult de Adam Sandler si probabil de aceea am ramas atat de impresionata de film 🙂 . Chiar MERITA vazut!!!

Dupa parerea mea chiar este un film bun,cu multe „poante”,cu actori renumiti,care mai de care mai „amuzanti” :). Sper sa-l vizionati si mai apoi sa aflu si eu parerea voastra despre el .

>> Dupa 30 de ani de la absolvirea liceului, cinci prieteni foarte buni pe nume Lenny Feder, Rob Hilliard, Eric Lamonsoff, Kurt McKenzie si Marcus Higgins, impreuna cu sotiile lor Roxanne, Sally si Deanne, se intorc in orasul natal pentru a participa la funeraliile fostului lor antrenor de baschet. Reunindu-se cu prilejul acestui eveniment trist, dupa atatia ani de despartire, grupul celor cinci amici decide sa petreaca un sfarsit de saptamana placut la casa de pe lac, in care sarbatorisera cu ani in urma castigarea campionatului de catre echipa lor de baschet, convinsi fiind ca acesta este cel mai potrivit mod de a celebra viata si cariera regretatului antrenor. Intrucat revederea lor coincide cu ziua de 4 iulie, sarbatoarea nationala a Statelor Unite ale Americii, Lenny, Rob, Eric, Kurt si Marcus impreuna cu familiile lor rememoreaza aventurile din trecut si intra in tot felul de incurcaturi amuzante in prezent. << Cinemagia.ro

Vizionare placuta 🙂

 
7 comentarii

Scris de pe 29 Iulie 2010 în • Film / Documentar

 

Etichete: , , , , , ,

7 răspunsuri la „Recomand : GROWN UPS

  1. corina

    29 Iulie 2010 at 01:56

    :)))
    asta o sa`l scot;))

     
  2. runaway927

    29 Iulie 2010 at 01:58

    nu mi-a placut filmul asta. Fostul skin era mai frumos pentru blog 😀

     
    • olariu cristina

      29 Iulie 2010 at 02:07

      @ Rebecca : De ce nu ti-a placut filmul? Mie chiar mi se pare inspirat 🙂
      Si skinul asta de ce nu-ti place? 😀 , ma cam plictisisem de celelalte si am zis sa mai schimb putin „atmosfera” 😛 😀

       
      • runaway927

        1 August 2010 at 23:56

        la faza cu schimbatul temei vorbesti cu persoana nepotrivita pentru ca eu in aproape un an am schimbat doar doua teme for god’s sake :)))

         
  3. olariu cristina

    2 August 2010 at 12:07

    @ Rebecca : 😉 , eu o schimb foarte deees 😀

     

Lasă un răspuns

 
