RSS

Motive

08 Aug

Sunt mii de motive care imi zambesc in fiecare zi si imi amintesc ca am pentru ce trai. Sunt fericita,foarte fericita ca-mi esti alaturi mereu,chiar si in miezul fericirii, cand ma plimb uneori pe aleea viselor mele, ma simt sprijinita si in  siguranta pentru ca-mi esti alaturi mereu,pentru ca-n fiecare dimineata ma trezesti cu doua cuvinte minunate,pentru ca in fiecare dimineata ma alinti si ma iubesti cum numai tu stii … si asta nu doar dimineata 🙂 . Cand adorm,chiar daca-mi esti alaturi si ma tii strans in brate,te visez in tot ceea ce vad, te aud in cuvintele soptite ale celor din jur… zambesc cu lacrimi, plang cu zambete. Te iubesc enorm de mult si inca nu m-am saturat sa-ti repet aceste doua cuvinte si nici nu ma voi satura vreodata sa ti le spun,dar mai ales sa le aud de la tine. Am asteptat cu dor, dorinta, indoieli si ezitare, dar dupa toate aceste luni stiu tu esti ce-l pe care atata timp l-am asteptat. Stiu ca-mi vei fii mereu alaturi,la bine si la greu.

Stiu asta pentru ca mi-ai demonstrat de atatea si atatea ori,dar mai ales stiu pentru ca TU ai ajuns sa ma cunosti cel mai bine si nu m-ai dat „la o parte” pentru anumite mofturi care le fac.Numai tu m-ai acceptat asa cum sunt eu,cu bune si cu rele.TU esti singura persoana din lumea asta care ma iubeste asa cum vreau eu sa fiu iubita : uneori cu incredere, alteori cu rasfat…

~ Cele mai frumoase zile,sunt acelea langa tine [:x] ~


Volim te sve vise i vise !!

 

Etichete: , , , , , ,

5 răspunsuri la „Motive

  1. Alex

    8 August 2010 at 01:02

    Abia astept sa plecam iubi :X…toate zilele le vreau langa tine.. :X..te iubesc mult de tot de tot, sufletu meu :X!

     
    • olariu cristina

      10 August 2010 at 17:54

      @ Alex : Mai putin… 😀

       
    • runaway927

      10 August 2010 at 19:19

      domaneeeee sfinteee’ cat va mai iubiti voi doi 😡 asa sa va iubiti 100 de ani de acu inainte :*

       
  2. runaway927

    10 August 2010 at 19:19

    🙂

     
    • olariu cristina

      10 August 2010 at 22:12

      @ Rebecca : Daaa. Cel putin 100 de ani :X
      Multumim mult de urare. Si noi iti dorim la fel 🙂 , si sa aveti grija de voi acolo 😛

       

Lasă un răspuns

 
