RSS

Recomand : THE LAST SONG

10 Aug

Ronnie (Miley Cyrus, la primul ei rol in afara universului Hannah Montana) petrece câteva săptămâni alături de tatăl ei înstrăinat după divorţul părinţilor. Deşi viaţa lui Ronnie nu va fi deloc uşoară în noua ei casă, adolescenta îşi va da curând seama că sângele apă nu se face şi va descoperi, desigur, şi fiorii dragostei…

Dupa ce parintii ei Kim si Steve Miller au trecut printr-un divort urat, iar barbatul a plecat din New York pentru a locui in orasul Tybee Island din Georgia,adolescenta Veronica Ronnie Miller a ramas extrem de afectata si a refuzat sa-i mai vorbeasca tatalui sau. Desi canta la pian sub indrumarea lui Steve, el insusi pianist si profesor de muzica la Juilliard, rebela Ronnie a incetat sa mai exerseze la acest instrument si a preferat sa-si petreaca timpul distrandu-se cu prietenii. Atunci cand Kim Miller decide ca fiica ei trebuie sa plece in Georgia pentru a relua legatura cu tatal instrainat, Ronnie nu este deloc incantata si manifesta raceala si ostilitate in prezenta lui Steve, singurul lucru pe care il au in comun cei doi fiind pasiunea pentru muzica. In Tybee Island fata se indragosteste de atragatorul si popularul Will Blakelee si se impaca cu tatal ei, care este implicat in reconstructia unui vitraliu dintr-o biserica locala,opera de arta ce a fost distrusa intr-un incendiu.

 
11 comentarii

Scris de pe 10 August 2010 în • Film / Documentar

 

Etichete: , , ,

11 răspunsuri la „Recomand : THE LAST SONG

  1. letsthinkpink

    10 August 2010 at 15:30

    L-am vazut deja de vreo……4-5 ori!!! Superb film! :X:X:X ce bine ca acu se gaseste si pe net

     
    • olariu cristina

      10 August 2010 at 17:54

      @ letsthinkpink : Eu am avut in plan sa-l vizionez de cateva saptamani bune insa abia zilel trecute am ajuns la aceasta „performanta” 🙂 . Ii chiar superb. Si mie mi-a placut foarte mult 😛

       
  2. runaway927

    10 August 2010 at 19:17

    abia astept sa il vad si eu :d observ ca recomenzi numai filme pe gustul meu 😛

     
    • olariu cristina

      10 August 2010 at 22:13

      @ Rebecca : Ma bucur ca recomand filme care sunt pe gustul tau 🙂 . Pe blog nu postez toate filmele pe care le-am vazut,decat pe cele care imi plac foarte mult 🙂

       
  3. Alex

    11 August 2010 at 17:02

    Tre sa ne mai uitam la vre`un film 😕

     
  4. NightOn

    12 August 2010 at 11:29

    L-am vazut si eu de curand. E dragut 🙂

     
  5. corina

    13 August 2010 at 01:50

    O lectie buna de viata ! Probabil ar trebui sa invatam si noi ,morala filmului !

     
  6. olariu cristina

    13 August 2010 at 08:30

    @ Corina : Din fiecare film putem sa invatam cate cava … daca vrem 😉

     
  7. Raluca

    15 August 2010 at 23:06

    Nu m-am uitat la filmul asta, pentru ca ma gandeam ca probabil o sa fie un cliseu. Lumea zice ca nu e. Acum il pun la descarcat, sper sa merite… :-<

     
  8. olariu cristina

    16 August 2010 at 01:10

    @ Raluca : Merita !

     

Lasă un răspuns

 
