RSS

Intrebari

12 Aug

Daca ti-as spune ca nu stiu ce sa-ti spun, ai vorbi tu in locul meu?

Daca ti-as spune ca inima mea e de hartie, mi-ai desena sufletul cu pete de curcubeu?

Daca ti-as spune ca vreau sa visam impreuna, mi-ai inchide ochii cu un sarut?

Daca ti-as spune ca mi-e cald, m-ai racori cu caldura buzelor tale?


 

Etichete: , , , , , , , ,

6 responses to “Intrebari

  1. Alex

    12 August 2010 at 00:25

    Te iube mult :X

     
  2. olariu cristina

    12 August 2010 at 17:13

    Da
    Da
    Da
    Da

    😀 :*:*:*

     
  3. olariu cristina

    12 August 2010 at 17:44

    Alex vezi ca esti logat cu user-ul meu 😉

     
  4. Alex

    12 August 2010 at 17:45

    Acu am vazut :)) 😀 scz :*

     
  5. Raluca

    17 August 2010 at 21:42

    „Daca voi intinde mana, iti voi atinge sufletul?”

     
  6. olariu cristina

    19 August 2010 at 11:19

    @ Raluca : Cu siguranta !

     

Lasă un răspuns

 
