RSS

Iar si iar … :X

18 Aug

Fiecare luna cu tine este mai dulce decat ultima … si toate trec atat de repede … deja am ajuns la 19 luni impreuna :X
Ieri, astazi si maine, doar tu esti in gandurile mele. Tu esti licarul de speranta, tu esti flacara dragostei.
Daca ar trebui sa o iau de la inceput, te-as alege pe tine iar si iar pentru ca TU esti dragostea mea.

TE IUBESC !

Iubirea este o prietenie care a luat foc. Iubirea este o stofa a naturii, brodata de imaginatie. – Voltaire

 

Etichete: , , , , ,

10 răspunsuri la „Iar si iar … :X

  1. Alex

    18 August 2010 at 08:57

    Ce mari ne`am facut b-) :)) …te iubesc mult :X…I want you next to me 4 ever :X

     
  2. Delia

    18 August 2010 at 13:26

    Multe luni inainte! 🙂

     
  3. Delia

    18 August 2010 at 15:51

    Offpost : Zi-mi te rog cum ai reusit sa faci la pages sa ai alte categorii ? De ex la • Citate sa ai Citate prietenie si Citate dragoste/iubire.

     
    • olariu cristina

      18 August 2010 at 15:54

      @ Delia : 😀 . Ti-am dat Buzz pe messenger 🙂 . Raspunzi tu cand esti ca sa-ti explic.

       
  4. corina

    19 August 2010 at 03:12

    La Multi Ani ! :> ! Parca te vad cum erai dupa primaintalnire cu el :)) mai stii ? Cand te-am intrebat : Ce simti ? Fluturashi in stomacel ?:))
    Parca ieri a fost :))
    Asta a fost sts`ul meu pentru cateva zile atunci :))

    Sa va iubiti ! Stiu ca o faceti ! :*

    Pop

    Aveti grija si distrati`va si pentru cei care raman acasa:))

     
    • olariu cristina

      19 August 2010 at 10:56

      @ Corina : … Da … ce a trecut timpul. Ne iubim si o sa ne iubim in continuare. Multumim mult de urari 🙂 si fii sigura ca o sa ne distram la mare si pentru noi si daca vrei tu si pentru tine 🙂 .

       
  5. biancabibiri

    1 Septembrie 2010 at 15:56

    La cat mai mult impreuna:*
    Imi place ca ai ales videoclip-ul asta…am asistat la ” facerea” lui si vad ca a iesit ceva suuuuper:X

     
    • olariu cristina

      1 Septembrie 2010 at 16:02

      @ Bianca : Multumesc mult,din nou ! 😀
      Ma bucur ca-ti place videoclip-ul pe care l-am ales. Si mie imi place foarte mult,atat clip-ul cat si melodia. Este foarte adevarata … 😀 si am zis eu ca se potriveste si foarte bine cu relatia noastra .. 🙂

       
  6. biancabibiri

    1 Septembrie 2010 at 17:10

    Intr-adevar este deosebita. Ma bucur mult pt tine si sper sa fii la fel de fericita si implinita mereu.poop

     

Lasă un răspuns

 
