RSS

Recomand : EXIT SPEED

02 Sep

Aseara am urmarit un film,dupa parerea mea,extraordinar. Care mi-a capturat atentia inca din primele minute si pe care l-am urmarit cu sufletul la gura pana la final.

Meredith Cole este o dezertoare din armata. Un barbat, angajat al Politiei Militare, este mereu pe urmele ei.In ajunul Craciunului,  aceasta ca multi alti calatori, ia o cursa spre Texas.

In autobuz sunt oameni care au probleme legate de viata lor, care ar putea fi mai buna. Chiar soferul este un om plictisit, mai ales de sarbatori. Pe drum se intalnesc cu banda de motociclisti. Acestia se iau dupa ei si din greseala, unul dintre ei este accidentat mortal. Din acest moment, banda ataca pe cei din autobuz, urmarindu-i ca sa se razbune, dar nu oricum.

Cei din autobuz isi unesc fortele pentru a razbi, a apara lucrul cel mai de pret, viata lor.

 
4 comentarii

Scris de pe 2 Septembrie 2010 în • Film / Documentar

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

4 răspunsuri la „Recomand : EXIT SPEED

  1. Dragos FRD

    2 Septembrie 2010 at 13:13

    Multumesc. Am notat. Exit speed deci.

     
  2. Dragos FRD

    2 Septembrie 2010 at 13:29

    Iti promit ca, dupa ce am sa-l vad, am sa vin la tine ori sa-ti multumesc, ori sa te cert 🙂

     

Lasă un răspuns

 
