RSS

20 … de luni,cu tine!

18 Sep

Te iubesc, fără să ştiu cum să mă opresc din a te iubi, fără să ştiu nici cum, nici de ce te iubesc aşa, pentru că nu ştiu altfel.

Unde nu eşti tu, nici eu nu mai sunt.

Chiar daca de ceva luni necazurile ne pun piedica la tot pasul mereu voi fi alaturi de tine si te voi iubi asa cum stiu eu … desi stiu ca (poate) astepti mai mult de la mine,poate ca te astepti sa fiu acea invingatoare si luptatoare cum sustin mereu ca sunt,acum insa ai vazut si tu ca nu mai sunt asa si ca-mi vine sa las tot si sa plec departe,sa uit…putin cate putin,dar de dragul tau nu fac asta si incerc sa te sprijin si sa am grija de tine acum , cum si tu ai avut grija de mine cand am fost aproape  in aceasi situatie.

Te iubesc si stii ca IMPREUNA TRECEM PESTE TOATE!!!

P.S – La multe luni noua 🙂 … la cat mai multe , te ador !


 
 

Etichete: , , , , , , ,

4 răspunsuri la „20 … de luni,cu tine!

  1. Alex

    18 Septembrie 2010 at 22:21

    Trecem iubi..peste orice..!..o sa vezi..k o sa fiu langa tine..si o sa te ajut..o sa trece si peste urmatoarea piedica..si peste toate..te iubesc din tot sufletu` meu..imi e atat de dor de tine…abia astepst sa ajung maine acasa..sa te vad.

    Te iubesc ingerashu meu:X !

     
    • olariu cristina

      18 Septembrie 2010 at 22:23

      @ Alex : Sper… sper sa fie bine 🙂 . Si eu te iubesc :-* !

       
  2. corina

    19 Septembrie 2010 at 02:48

    La multi ani >:D< ! Aveti grija de voi !

     
    • olariu cristina

      19 Septembrie 2010 at 08:59

      @ Corina : Multumim!
      O sa avem grija :). ( Si voi la fel 😀 )

       

Lasă un răspuns

 
