RSS

Paulo Coelho quotes

21 Sep

Be your own best friend. Never ever, put yourself down.

 
6 comentarii

Scris de pe 21 Septembrie 2010 în • Quotes.

 

Etichete: , , , ,

6 responses to “Paulo Coelho quotes

  1. Dragos FRD

    21 Septembrie 2010 at 14:20

    Foarte frumos. Pacat ca nu e a lui.

     
    • olariu cristina

      21 Septembrie 2010 at 15:13

      @ Dragos : De ce zici asta? Mie una imi plac toate citatele lui … 🙂

       
  2. Dragos FRD

    21 Septembrie 2010 at 15:29

    @ Cristina, sincer sa fiu, initial mi-a placut si mie omul asta. Mi-a placut foarte mult „Alchimistul”. Abia dupa ceva vreme am aflat ca e copiata dupa o povestire hasidica, cam fara sa citeze sursa.

    Asa ca citatele sunt extraordinare. Atâta doar, ca nu sunt ale lui 🙂

     
  3. Dragos FRD

    22 Septembrie 2010 at 12:05

    @ Cristina 🙂 , sa stii ca am de gând sa te surprind in continuare 🙂

     

Lasă un răspuns

 
