RSS

Happy b’day 2 me :D

24 Sep

Inainte de ora 12 a inceput sa sune telefonul, mesaje si urari.

Cadourile au inceput insa sa vina chiar de acum o saptamana  😀


Iti multumesc tie pentru ca mi-ai fost alaturi si aseara,si-mi esti si azi … si sper eu ca si inca mult timp de acum incolo.Iti multumesc pentru surpriza facuta si pentru cadoul primit :-* .

Te iubesc !

De asemenea multumesc tuturor celor care aseara mi-au trimis mesaj sau m-au sunat 🙂 !

M-au bucurat foarte mult mesaje primite de la persoane care credeam ca au uitat de ziua mea 🙂 , va multumesc din suflet pentru urarile voastre si nu-mi ramane decat sa va urez si eu multa sanatate si fericire tuturor. Inca o data,multumesc!!!

Update :

… ca la 20 de ani 😀 !


… viata e frumoasa,oricum e ea … usoara …grea 🙂

 
15 comentarii

Scris de pe 24 Septembrie 2010 în ● Live & Learn ●

 

Etichete: , , , , , , , , ,

15 responses to “Happy b’day 2 me :D

  1. Alex

    24 Septembrie 2010 at 09:56

    O sa fiu tot timpu :D..si la anu..si peste 2..etc..intelegi tu ideea..n`o sa te las singura..niciodata..te iubesc mult..sper ca ti`o placut..supiza..cadou stiu sigur ca ti`o placut :))…te ador ba :X :*:*:*:*

     
    • olariu cristina

      25 Septembrie 2010 at 00:48

      @ Alex : Stii bine ca mi-a placut atat cadoul cat si surpriza 🙂 . Te iubesc mult de tot :-* . Thanks 4 everything,baby!

       
  2. corina

    25 Septembrie 2010 at 00:45

    La multi ani ,din nou ! :*

     
  3. becky927

    25 Septembrie 2010 at 01:56

    la multi ani fata , multa sanatate si succes in viitoarea cariera si cu facultatea :* si sa ai parte de dragoste sincera :*

     
  4. becky927

    25 Septembrie 2010 at 01:58

     
  5. Raluca

    25 Septembrie 2010 at 20:31

    deci…. la multi ani, intarziat 🙂

     
  6. yuri

    26 Septembrie 2010 at 12:52

    Hey, La Mulţi Ani! Să fi sănătoasă, fericită şi iubită >:D<

     
  7. Lusio

    26 Septembrie 2010 at 17:36

    La multi ani.. de multa fericire sa ai parte (pe viitor)

     

Lasă un răspuns

 
