RSS

Love u … more and more … [:x]

05 Oct

You know you are in love when you see the world in his eyes,and his eyes
everywhere in the world.

Te iubesc enorm iar tu stii asta , stii pentru ca ti-am spus de atatea si atatea ori dar nu m-am saturat si nici nu ma voi satura vreodata sa-ti repet … in fiecare ora,minut,secunda din zi sau din noapte ca te iubesc.Te iubesc cum numai eu stiu,cum numai eu pot …  cum nu am mai iubit niciodata.

Ma bucur ca acum aproape 21 de luni Dumnezeu mi te-a scos in cale ca sa-mi fii alaturi si sa ma asculti cand am nevoie sa fiu ascultata dar mai ales sa ma intelegi de fiecare data si sa-mi intelegi nebuniile dar si nervii (de moment :D).

Te iubesc mult :X !!!
Mi-e dor de tine,suflet chiar daca nu trec mai mult de 4 zile din saptamana fara sa ne vedem , mi-e dor de tine , mi-e dor sa dormim impreuna , sa radem impreuna … sa gatim impreuna 😀 !

When I look at you, I see forgiveness, I see the truth
You love me for who I am like the stars hold the moon
Right there where they belong
And I know I’m not alone … :X

Te iubesc ma … TE IUBESC !!!!!


 
 

Etichete: , , , , , , , , , ,

5 răspunsuri la „Love u … more and more … [:x]

  1. olariu cristina

    5 Octombrie 2010 at 22:02

    Te iubesc ! :X:X:X
    Si mie mi dor tare tare de tine..:*:*:*..da vi vineri acasa si domim aman2 :X..si facem niste spaghette..sau ce mai avem noi pofta..pizza oricum papam 😀 :*:*:*:*
    Te iubesc sufletzel :X! Fericirea mea :X!

     
  2. Alex

    5 Octombrie 2010 at 22:10

    Eram eu :D..intelegi u :*:*:*..iar ai ramas logata la mine..si mna 😀 :*:*:*..te iubi :X

     
    • olariu cristina

      5 Octombrie 2010 at 22:20

      @ Alex : Of iubi…numa tu poti sa faci d’astea 😀
      Si eu te iubi si mi-e de tine :-* , te iubi !

       
  3. becky927

    6 Octombrie 2010 at 14:36

    cealalta tema pe care o aveai azidimineata era mai frumoasa 😀 da unde le gasesti pe astea? eu nu gasesc nici o tema care sa imi placa

     
    • olariu cristina

      6 Octombrie 2010 at 14:40

      @ Rebecca : Am modificat eu fundalul de la tema asta :). Mie nu-mi mai placea aia … m-am cam plictisit de ea 😀

       

Lasă un răspuns

 
