RSS

Thanks,baby [:x] !!!

19 Oct

You were always there for me, the tender wind that carried me
The light in the dark shining your love into my life
You’ve been my inspiration through the lies you were the truth
My world is a better place because of you

Multumesc pentru zilele astea iubire :X !!! Au fost cele mai FRUMOASE zile .. trebuia sa zic asta sa afle toata lumea … fara numar :D.
Te iubesc enorm si-ti multumesc pentru zilele minunate perecute impreuna , 24 din 24 :X
Iti multumesc pentru ca am fost cea mai rasfatata, ( … nu ca de obicei nu as fi 😀 ).Iti multumesc pentru ca mi-ai acceptat toate mofturile si mi-ai aratat inca o data cat de mult ma iubesti.
Multumesc pentru tot bebe :X , mai cateva zile si o sa fim din nou impreuna!
… o sa-mi fie dor de tine … deja imi este dor 😦 . Te iu :X !

 

Inca o data spun :

Mi-ai daruit un colt de cer prins intr-o raza de senin … TE IUBESC!

P.S – Ador sa adorm si sa ma trezesc in bratele tale :X !

 
 

Etichete: , , , , , , , , , , ,

3 răspunsuri la „Thanks,baby [:x] !!!

  1. Alex

    19 Octombrie 2010 at 21:34

    Te iubesc mult! Mai vreeeaaau 😀 :X:X:X! Si mie mi-e dor deja de tine..si pana sap viitoareee :-<…
    Multumesc si eu..pt tot..si pt zilele astea 😀 :*:*:*
    Te ador suflet :X!

     
  2. olariu cristina

    20 Octombrie 2010 at 00:09

    @ Alex : Te iu :X

     
  3. olariu cristina

    25 Octombrie 2010 at 11:01

    Iubiii … surpriza 😀
    N-a trecut o saptamana pana sa ne vedem din nou … ci doar 2 zile 😀 , te ador ba !

     

Lasă un răspuns

 
