RSS

Recomand : REMEMBER ME

20 Oct

Tyler si Ally sunt doi tineri in familiile carora s-au petrecut adevarate tragedii. Dupa ce fratele sau se sinucide, parintii lui Tyler divorteaza, iar acesta ajunge sa fie un introvertit care trece in viata ca un somnambul. Ally la randul ei este o adolescenta care, dupa ce o vede pe mama ei ucisa in fata ochilor sai decide sa-si traiasca viata la maxim. O intamplare face ca Tyler sa fie arestat de tatal lui Ally, iar astfel, cei doi se intalnesc si ajung sa fie un cuplu. Iubirea ii uneste si ii invata cat de important e sa iubeasca cu pasiune si sa traiasca din plin fiecare clipa. Lucrurile se complica si devine incert daca fragila legatura va reusi sa supravietuiasca tragediilor personale pe care le-au experimentat acestia.

Filmul mi-a capturat atentia inca din primele minute , in ciuda faptului ca nu-l lauda multa lume ! Mie una chiar mi-a placut,astept si parerea voastra 😛

 
2 comentarii

Scris de pe 20 Octombrie 2010 în ● Live & Learn ●

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

2 răspunsuri la „Recomand : REMEMBER ME

  1. Dragos FRD

    21 Octombrie 2010 at 14:49

    Pentru mine reprezinta unul din cele mai bune filme. Impresionant mi s-a parut modul in care americanii inteleg sa treaca peste tragedii.

    Am facut si eu un articol despre filmul asta in paralel cu „Legenda pianistului numit 1900” intrucât am constatat niste asemanari, desi filmele par diferite. Imi cer scuze ca pun aici link-ul, nu stiu daca e voie, dar ce rost are sa spun aceleasi lucruri de mai multe ori?

    http://niceeynice.wordpress.com/2010/08/02/%e2%80%9cremember-me%e2%80%9d-si-%e2%80%9clegenda-pianistului-1900%e2%80%9d-sau-fa-domnule-un-pas-inainte/

     
    • olariu cristina

      21 Octombrie 2010 at 17:01

      @ Dragos : Ma bucur ca si tu esti de aceasi parere cu mine 😛 . Si mie mi-a placut foarte mult! Ba chiar mai mult,nici macar nu ma asteptam la un asemenea final 😦
      Nu ma supar ca ai lasat linku , doamne fereste 😛

       

Lasă un răspuns

 
