RSS

Ha ha :D

26 Oct

Luni dimineata, seful primeste un telefon la birou de la un angajat:
– Sefu’, nu va suparati, n-am nici un chef de munca dupa weekend, dati-mi o zi libera, va rog!
– Hai, Mishule, fii om serios, avem o groaza de treburi de facut azi! Mi se mai intampla si mie, dar stii cum fac? Trag o partida buna de sex cu nevasta-mea si ma inviorez extraordinar, capat o energie fantastica! Hai, tinere, fa ca mine si vino la serviciu!
Peste 2 ore, seful il vede pe Mishu muncind cu un spor teribil, ca niciodata.
– Ai vazut, Mishule, ca se poate?
– Mare om esti, sefule! Cata dreptate ai avut! O partida de sex cu nevasta-ta este energie curata…

 
6 comentarii

Scris de pe 26 Octombrie 2010 în • Haioase.

 

Etichete: , , ,

6 răspunsuri la „Ha ha :D

  1. Delia

    26 Octombrie 2010 at 12:48

    =)))))))

     
  2. Lusio

    26 Octombrie 2010 at 14:08

    😆

     
  3. Dragos FRD

    27 Octombrie 2010 at 14:35

    🙂

    Bancul asta e complementar cu urmatorul:

    Doua colege blonde stau la taclale. Una din ele ii spune celeilalte: – Ce sa fac draga?, ma doare gâtul rau, cred ca sunt racita. La care cealalta ii spune: pai mie când mi se intâmpla asa ceva ii fac sex oral barbatului meu si-mi trece imediat.

    A doua zi se intâlnesc si cea cu barbatul o intreaba pe cealalta: – Ei, cum a fost, ai aplicat tratamentul meu?

    La care cea interpelata raspunde: – Ai avut dreptate draga, mi-a trecut….iar barbatului tau nici nu i-a venit sa creada ca a fost ideea ta!

     

Lasă un răspuns

 
