RSS

Ce-ai zice de o mega portie de calorii?

15 Noi

Iti prezint cele mai „bogate” mancaruri.Inca nu stiu cum poate cineva sa manance asa ceva, dar m-am gandit ca ti-ar prinde bine sa vezi cum arata mancarurile cele mai bogate in calorii.Bineinteles, este vorba despre dulciuri si produse de tip fast food.

Sursa: theberry.com

 
 

Etichete: , , , ,

6 responses to “Ce-ai zice de o mega portie de calorii?

  1. Delia

    15 Noiembrie 2010 at 11:37

    Unele poze mi se par prea scarboase. Nu as manca nici sa-mi dai bani. Bine, acum depinde cati bani. :))

     
  2. Delia

    15 Noiembrie 2010 at 11:38

    Numai ce m-am trezit, si am vazut astea. Acum mi-e foame de nu mai pot si nu am paineeee!!! 😦 Lenea ma opreste din a ma duce la magazin. :))

     
  3. biancabibiri

    14 Ianuarie 2011 at 05:58

    au, mi s-a intors stomacul pe dos:( fuck!!!

     

Lasă un răspuns

 
